اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا(ع):

رزمندگان بسیجی برای تکمیل پرونده کارت ایثار اقدام کنند/ اعطای بیش از ۲۰۰ کارت ایثار در هفته بسیج

رزمندگان بسیجی برای تکمیل پرونده کارت ایثار اقدام کنند/ اعطای بیش از ۲۰۰ کارت ایثار در هفته بسیج
سردار افراسیابی با اشاره به آمار ۲۶۰ هزار نفر بسیجی رزمنده دفاع مقدس در خراسان رضوی گفت: سپاه استان برای همه رزمندگان به منظور دریافت کارت ایثار پیامک دعوت ارسال می‌کند و بیش از ۲۰۰ کارت ایثار در هفته بسیج اعطا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی‌اکبر افراسیابی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: رزمندگان برای دریافت کارت ایثار باید از پایگاه‌های مقاومت بسیج مناطق محل سکونت این موضوع را درخواست کنند و یا در رده مقاومت بسیج منطقه که در پرونده محل خدمت آنها درج شده حضور پیدا کنند و پرونده‌های خدمت خودشان در دفاع مقدس را به عنوان رزمنده تکمیل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه اقدامات مذکور اولین گام در روند دریافت کارت ایثار محسوب می شود که باید توسط فرد رزمنده طی شود افزود: قابل ذکر است سپاه استان خراسان رضوی برای همه رزمندگان به منظور دریافت کارت ایثار پیامک دعوت ارسال می کند تا به نوبت همگی مراحل تکمیل پرونده خودشان را طی کنند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) ضمن اعلام آمار ۲۶۰ هزار نفر بسیجی رزمنده دفاع مقدس در خراسان رضوی گفت: بیش از ۵۰ درصد از این رزمندگان بسیجی در مشهد مقدس هستند.

,

وی افزود: نواحی ۱۲ گانه مشهد و شهرستان های استان خراسان رضوی آماده پاسخگویی به رزمندگان بسیجی برای دریافت کارت ایثار در مناطق خودشان هستند.

,

سردار افراسیابی تصریح کرد: نیاز به حضور رزمندگان بسیجی در مراکز بنیاد شهید نیست بلکه باید فرایند تکمیل پرونده برای صدور کارت ایثار رزمندگان طی شود تا پرونده در نهایت جهت صدور کارت به مرکز تهران ارسال شود.

,

وی با اشاره به اینکه کارت‌های ایثار رزمندگان از تهران به صورت کشوری صادر می شود افزود: از این پس اکثر خدمات عمومی که به رزمندگان بسیجی در قالب سازمان بسیج و سایر ادارات ارائه می‌شود با کارت ایثار ممکن خواهد بود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: کارت ایثار به عنوان شناسنامه‌ای برای رزمندگان بسیجی محسوب می‌شود و قابل ذکر است کارت‌هایی که در گذشته برای رزمندگان صادر شده با دریافت کارت‌های جدید اعتبار نخواهد داشت و منقضی می‌شود.

,

وی افزود: باتوجه به آغاز روند صدور کارت ایثار برای رزمندگان بسیجی استان، برای بیش از ۲۰۰ رزمنده بسیجی در هفته بسیج کارت ایثار اعطا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه