اخبار داغ

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم:

حضور ۴تیم از قم در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

حضور ۴تیم از قم در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به حضور ۴ تیم از قم در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: : در بخش پویانمایی دو تیم و در بخش بازی های تلفن همراه یک تیم و در بخش نرم افزار ویژه تلفن همراه یک تیم از قم در این رویداد حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن یزدی نژاد مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، اظهار داشت: مرحله نهایی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۳۲ تیم  از امروز در استان  تهران آغاز به کار کرد و از استان قم ۴ تیم به این رویداد اعزام شده اند.

وی گفت: در بخش پویانمایی دو تیم و در بخش بازی های تلفن همراه یک تیم و در بخش نرم افزار ویژه تلفن همراه یک تیم و در مجموع ۴ تیم از استان قم در این مسابقات شرکت کردند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم افزود: از ۴ تیم شرکت کننده  یک تیم پویانمایی به صورت کامل متشکل از بانوان است و در مجموع ۲۰ نفر شرکت کننده که در بخش استانی  رویداد تولید محتوای دیجیتال که در آبان ماه سالی جاری برگزار شده برگزیده شدند  از قم در این رویداد ملی حضور دارند.

یزدی نژاد بیان داشت: سطح رویداد ملی تولید محتوای دیجبتال بسیج بسیار خوب ارزیابی می شود در این رویداد تیم های شرکت کننده در سه محور تولید بازی های رایانه ای، انیمیشن و نرم افزار ویژه تلفن همراه رقابت خواهند داشت و بیش از ۱۰۰ تیم در این مسابقات حضور دارند و رقابت ها بسیار نزدیک خواهد بود.
 
وی خاطر نشان کرد:  برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، فرصتی ارزشمند جهت جذب ایده‌ها، کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی است.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه