اخبار داغ

فرماندار زبرخان:

خسارت ۹۵ درصدی زعفران کاران زبرخان

خسارت ۹۵ درصدی زعفران کاران زبرخان
سلیمانی گفت: به علت، گرمازدگی و خشکسالی و کمبود آب باعث شد فقط پنج درصد برداشت سال قبل را داشته باشیم و ۹۵ درصد خسارت داشتیم و فقط ۵۰۳ کیلو زعفران امسال برداشت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید یحیی سلیمانی، فرماندار زبرخان در گفت و گو با صبح توس گفت: در شهرستان زبرخان از اسفند سال ۱۳۹۸ تا به امروز، ۱۲۳ مورد فوتی کرونا داشتیم، در بحث واکسیناسیون، ۸۸ درصد دز اول و ۶۷ درصد دز دوم را دریافت کرده اند و امسال هم ۱۲۴ نفر واکسن آنفولانزا را دریافت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی خاطر نشان کرد: نگران پیک ششم هستیم و به دنبال مدیریت آن هستیم و با کمک بسیج، مرکز تجمیعی واکسیناسیون را ایجاد کردیم و در این مرکز به آحاد مردم خدمت رسانی می شود.

, .,

فرماندار زبرخان تصریح کرد: در بحث زعفران در شهرستان زبرخان ۱۷۸۰ هکتار زعفران در شهرستان زبرخان کشت شده و در سال گذشته ۱۵۴۰ تن نگین برداشت شد ولی به علت، گرمازدگی و خشکسالی و کمبود آب باعث شد فقط پنج درصد برداشت سال قبل را داشته باشیم و ۹۵ درصد خسارت داشتیم و فقط ۵۰۳ کیلو زعفران امسال برداشت شد.

, .,

سلیمانی اضافه کرد: ۳۲ میلیارد تومان گرمازدگی و کمبود آب به زعفران زبرخان خسارت زد.

, .,

وی تاکید کرد: در راستای کاهش تخلفات در نانوایی ها از ۷۸ نانوایی در سطح شهرستان که داریم، ۱۸ نانوایی مجهز به پایش تصویری هست و نظارت بر نانوایی ها در جهت جلوگیری از تخلفات صورت می‌گیرد.

, .,

فرماندار زبرخان اضافه کرد: مجوز کشتارگاه صنعتی را به عنوان تنها شهرستان امسال دریافت کرده ایم و میدان تره بار و میدان دام از موضوعاتی است که به دنبال احداث آن هستیم.

, .,

سلیمانی تاکید کرد: خارج از مصوبات و اعتباراتی دیگه برای شهرستان در نظر گرفته شده است، به کمک نمایندگان اعتباراتی خوبی از خیرین و... حاصل شده و اقدامات خوبی در راستای افزایش رضایتمندی مردم شریف شهرستان زبرخان صورت گرفته شده است.

, .,

وی بیان داشت: مشکل آب شرب شهر خرو و برق شهر درود که سالیان سال باعث رنجش مردم شده بود و در پروژه های هفته دولت که به بهره برداری رسید.

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه