اخبار داغ

دیدار زیاد سلیم با صالحی امیری و سعیدی/ امضای تفاهمنامه همکاری شمشیربازی ایران و عراق

دیدار زیاد سلیم با صالحی امیری و سعیدی/ امضای تفاهمنامه همکاری شمشیربازی ایران و عراق
رئیس فدراسیون شمشیربازی عراق با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون شمشیربازی و 5 گانه و عضو سابق هیات اجرایی کمیته ملی المپیک عراق با حضور در کمیته ملی المپیک با رئیس، نائب رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این دیدار با حضور رضا صالحی امیری رییس، کیکاوس سعیدی دبیرکل و فضل اله باقرزاده نائب رئیس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون شمشیربازی ایران و زیاد حسن جاسم سلیم رئیس فدراسیون شمشیربازی و 5 گانه عراق و عضو سابق هیات اجرایی این کشور در محل کمیته ملی المپیک کشورمان برگزار شد.

,

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به رئیس فدراسیون شمشیربازی عراق اظهار داشت: ما با کشور عراق اشتراکات بسیاری داریم و این کشور و مردمانش را برادر و دوست خود می دانیم و آمادگی داریم همکاریهای دوجانبه در عرصه های ورزشی به خصوص رشته شمشیربازی که کشور ایران در این رشته توفیقات بسیاری داشته را توسعه دهیم.

,

سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه با اشاره به قدرت شمشیربازی ایران در منطقه، آسیا و جهان اظهار داشت: اگر در المپیک توکیو کم شانسی نمی آوردیم، مدال را بدست آورده بودیم. کشور ایران و عراق اشتراکات بسیاری دارند، مردم عراق دوست و برادر ما هستند وامیدواریم با مضای تفاهم نامه امروز شاهد اتفاقات خوبی در ورزش شمشیربازی در هر دو کشور باشیم.

,

فضل اله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی و نائب رییس کمیته ملی المپیک کشورمان با اشاره به برگزاری اردوی مشترک تیم های شمشربازی ایران و عراق در محل آکادمی ملی المپیک افزود: با همکاری و حمایت کمیته ملی المپیک این اردو که امروز آخرین روز آن می باشد، برگزار شد. امروز هم با امضای تفاهم نامه فصل جدیدی از همکاری های فی مابین در شمشیربازی آغاز خواهد شد که برای هر دو کشور دستاوردهای خوبی به همراه خواهد داشت.

,

در ادامه زیاد سلیم رئیس فدراسیون شمشیربازی و 5 گانه عراق که عضو هیات رئیسه شمشیربازی کنفدراسیون آسیا نیز می باشد؛ ضمن تقدیر و تشکر از کمیته ملی المپیک و فدراسیون شمشیربازی ایران اظهار داشت: اردویی که در تهران داشتیم بسیار مفید بود، ما درتلاشیم تا با توجه به پتانسیل های فنی و ورزشی در کشور دوست و همسایه ایران از طریق امضای تفاهم نامه همکاریهای بیشتر و گسترده تری حتی در سایر رشته های ورزشی داشته باشیم.

,

در پایان باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان و زیاد سالم رئیس فدراسیون شمشیربازی و 5 گانه عراق تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
انتهای پیام/

 

,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه