اخبار داغ

تشریح اقدامات بسیج جامعه پزشکی استان سمنان ؛

از ویزیت رایگان تا واکسیناسیون سیار

از ویزیت رایگان تا واکسیناسیون سیار
بسیج جامعه پزشکی استان سمنان به مناسبت هفته بسیج برنامه های این هفته را با تمرکز بر ویزیت رایگان در مناطق محروم و افزایش سرعت واکسیناسیون را انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرآت؛ هفته بسیج، ‏یکی از معجزات ماندگار امام راحل و فرصتی برای دلسوزان  نظام و انقلاب است که در صحنه حضوری فعال، ‏مؤثر و انقلابی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

از سوی دیگر این هفته  فرصتی  برای آشنا کردن نسلهای جدید با فرهنگ بسیج ‏است که می توان ایثارگری ، جانفشانی های بسیجیان‏ و دستاوردهای آن را ‏انتقال داد و این رسالتی خطیر است ‏که بر دوش بسیج نهاده شده است‎.

,

تداوم حضور مخلصانه پزشکان و پرستاران در روز های آتش وخون دفاع مقدس امروز با فعالیت بسیج جامعه پزشکی ادامه یافته است و در این روزهای کرونایی نقش پر رنگ  بسیجیان مرحم آلام بیماران کرونایی شده اند.

,

بسیج جامعه پزشکی استان سمنان همانند سال های گذشته حضور فعالی در عرصه داشته و برنامه های متعددی را به مناسبت هفته مقدس بسیج درنظر گرفته است.

,

ابوالفضل منشی زاده مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با اقدامات این سازمان در راستای بزرگداشت هفته بسیج گفت: 8عنوان برنامه در رابطه با این هفته در دستور کار این نهاد است و از سوی دیگر اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، حاشیه شهرها و روستاها برای ویزیت رایگان و خدمتگزاری به مردم در اولویت برنامه های این هفته قرار دارد.

,

منشی زاده در ادامه اذعان کرد: دراولین روز از هفته بسیج  همزمان با حضور رئیس سازمان بسیج کشور در روستای خیراباد، تیم سیار دندانپزشکی به این منطقه اعزام و پذیرش و ویزیت رایگان  50 نفر نیز انجام گرفت.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی از اعزام  تیم پزشکان متخصص جهادگر به روستای خیراباد خبرداد و افزود: یک تیم متشکل از پزشکان متاخصص درتمامی رشتها نیز به روستای خیراباد اعزام و 263 نفر ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند.

,

وی همچنین در رابطه با دیگر برنامه های بسیج جامعه پزشکی در این هفته از  اعزام 10 تیم‌های شهید رهنمون جهت ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار شهری  وروستایی استان سمنان اشاره کرد.

,

به گفته منشی زاده اعزام تیم سیار واکسیناسیون طرح شهید سلیمانی جهت تسریع در روند واکسیناسیون در مکان های مختلف شهر برای جاماندگان از واکسیناسیون  نیز در نظر گرفته شده است.

,

وی در رابطه با سایر برنامه های این نهاد به همایش تجلیل از مدافعان سلامت، تقدیر از کادر درمان و کارکنان مرکز واکسیناسیون اشاره کرد.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی درنهایت از اعزام کاروان خدمت دندانپزشکی با عنوان کاروان مکتب سلیمانی به مدت سه روز در روستاهای جنوب دامغان  و برگزاری جلسات تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در سطح کانون های بسیج جامعه پزشکی  خبرداد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه