اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی کشور مطرح کرد؛

حضور بسیجیان درهفته بسیج، قطره ای از دریای بیکران / میدان عمل در دست 800 هزار جهادگر بسیج

حضور بسیجیان درهفته بسیج، قطره ای از دریای بیکران / میدان عمل در دست 800 هزار جهادگر بسیج
محمد زهرایی با اشاره به حضور بسیجیان در رزمایش های هفته بسیج گفت: حضور بیسیجیان درهفته بسیج، قطره ای از دریای بیکران بسیج است و با این شرایط میدان عمل در دست 800 هزار جهادگر بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد زهرایی، رئیس بسیج سازندگی کشور در گفت و گو با خبرنگار مرآت، با اشاره به جوسازی های منفی علیه بسیج مردمی گفت: امروز آنچه که اهمیت دارد این است که در بسیج کنندگی میدان عمل در دست چه کسی است و امروز با توجه به فشار های منفی علیه بسیج، ما نیاز به ساختار های جدید در بسیج کنندگی در گام دوم انقلاب دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اهمیت آغاز هفته بسیج با رزمایش جهادی خاطر نشان کرد: رزمایش جهادی بسیج نمایشی حداقلی از حداکثر بسیج بوده و قطره ای از دریای بیکران است و از میان 800 هزار بسیجی فقط 57هزار گروه جهادی در میدان حضور پیدا کرده اند.

,

زهرایی با بیان اینکه میدان عمل در دست جهادگران بسیجی است تصریح کرد: درست است که میدان عمل در دست جهادگران بسیجی بوده و هست و خواهد بود اما به این تشکیلات عظیم دستور نمیدهیم بلکه آن ها را ساماندهی می کنیم؛ یعنی این تشکلات عظیم را هدفمند کرده و به آن نظم می دهیم.

,

وی افزود: وظیفه بسیج ساماندهی و نظم دهی است و برای این کار منتی بر کسی ندارد و شروع هفته بسیج با رزمایش جهادی و حضور همیشگی جهادگران در بخش های مختلف بسیج یعنی بسیج گام دوم انقلاب و بسیجی که به دنبال دولت سازی اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی است و از نسل جدید انقلاب است.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه بهترین افراد انقلاب در عرصه عمل حضور دارند عنوان کرد: بهترین افراد این انقلاب نیروهای جهادگری هستند که در سطح جامعه به محرومیت زدایی می پردازند و در موارد مختلف سیل، زلزله و امروز در هرمزگان در کنار مردم حضور دارند و این افراد جوانان مومن انقلابی پای کار هستند.

,

زهرایی تاکید کرد: کسانی نمی خواهند تلاش این جوانان را ببینند چشمشان را باز کنند و حضور جوانان مومن انقلابی را در همه عرصه ها ببینند و حضور بسیجیان در اجتماعات هفته بسیج برای برخی مصداق شعر چشم ها را باید شست خواهد بود.

,

وی یادآور شد: تشکیلات بسیج مانند پدری است که همیشه حواسش به فرزندان خود بوده و هست و خواهد بود و جهادگران این کشور باید بدانند تشکیلات بسیج همواره پشتیبان و همراه جهادگران خواهد بود.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور درباره اهمیت حضور بسیجیان در میدان و نمایش این اقتدار گفت: ابتدا مردم باید بدانند که فرزندانی که تربیت کرده اند بخشی از بار سنگین مشکلات را بر دوش گرفته اند و در وهله بعدی دولت باید بدانند بسیج بخشی از مولفه قوی شدن را در اختیار او قرار می دهد و بسیج همواره در مسیر پیشرفت همراه دولت خواهد بود.

,

زهرایی با اشاره به همراهی بسیج با دولت اظهار کرد: بسیج بسته جامع مردم پایه کردن دولت را تهیه و به دولت ارائه کرده و مسئولیت این کار توسط معاون اول رئیس جمهور پذیرفته شده و جلسات متعددی با دولت برای مردمی کردن آن تشکیل شده است.

,

وی افزود: دولت قول های متعددی را برای رفع مشکلات به مردم داده است از جمله ساخت مسکن و بسیج نیز برای همراهی دولت برای ساخت مسکن یکی از طرف های تفاهم بوده و در ساخت مسکن در حاشیه شهر ها و روستا ها بدون سود و حداقل هزینه دولت را همراهی خواهد کرد.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به ورود بسیج در رفع مشکل آب کشور تشریح کرد: بسیج برای همراهی دولت در مسئله آب نیز ورود پیدا کرده و برای بیش از 10 هزار روستا با رویکرد بسیج و جهادی به رفع مشکلات آبی این روستا خواهد پرداخت.

,

زهرایی در پایان اذعان کرد: یکی دیگر از اقدامات بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی  که دولت را همراهی خواهد کرد کارت تنظیم بازار است که نظارت بر 6 کالای اساسی مانند مرغ، تخم مرغ، پنیر و... بر عهده بسیج قرار داده شد و وظیفه ایجاد و تثبیت شغل بر دوش جهادگران بسیجی قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه