اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد/ خطر وهابیت از صهیونیست بیشتر است

برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد/ خطر وهابیت از صهیونیست بیشتر است
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تاریخ نشان می دهد آمریکایی ها چه بر سر سرخ پوست های آمریکایی آوردند و برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه امروز در آیین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور که به میزبانی گرگان برگزار شد، اظهار کرد:  وحدت خاری در چشم دشمنان قسم خورده انقلاب و امت اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد:  آن چیزی که باعث شد که ۴۲ سال انقلاب اسلامی دوام بیاورد و شاهد افتخارات زیادی در طول تاریخ انقلاب اسلامی باشیم وحدت بود.
,
 
,
ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد:  بلایی که دشمن به سر  مردم سوریه آورد و بلایی که می خواستند با اختلاف افکنی بین شیعه و سنی بین هم به وجود بیاورد و سرها بریدند و شکم ها را پاره کردند و دختران و زنان سنی را به بازار ترکیه با اسارت بردند و زنان شیعه را به بردگی کشیدند طراح اصلی آن آمریکای جنایتکار بودند.
,
 
,
وی افزود: کشت و کشتار صهیونیست و آمریکا راه انداختند و بازار درآمد برای خود به راه انداختند و زیان آن را مسلمین دید و امروز نیز اینگونه است و هر کسی در هر مقامی است اگر از گلویش صدای فتنه و دو دستگی خارج می شود بدانید جیره خوار آمریکا است.
,
 
,
این مقام مسئول متذکر شد: آمریکایی ها نزدیک به ۱۰۰ میلیون سرخ پوست را در قاره آمریکا قتل عام کردند  این دشمن به ما رحم نمی کند و برایش شیعه و سنی فرقی ندارد.
,
ملک شاهکوی تاکید کرد: وهابیت خطرش از صهیونیست ها کمتر نیست، ابراز داشت: دشمن توان حمله نظامی را ندارد و تلاش می کند که در داخل کشور تفرقه افکنی کند و  نباید کاری کنیم که آب به آسیاب دشمن بریزیم.
,
 
,
وی رمز موفقیت کشور را وجود رهبری برشمرد و افزود: در گلستان بیش از ۱۷ قوم و مذهب زندگی می کند و آب از آب از این استان تکان نمی خورد و شیعه وسنی، ترکمن و بلوچ و فارس در کنار هم با امنیت زندگی می کنیم.
,
 
,
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان مرگ و نابودی استکبار نزدیک است، تاکید کرد: دشمن تلاش کرد که در منطقه انقلاب اسلامی را متوقف کند و کشت و کشتار در کشورهای همسایه به راه انداختند ولی به اهداف خود نرسیدند‌.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه