اخبار داغ

حضور سه تیم از هرمزگان در مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای بسیج

حضور سه تیم از هرمزگان در مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای بسیج
پیروی منش با اشاره به برگزاری مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای بسیج اظهار کرد: استان هرمزگان در این رویداد که در تهران در حال برگزاریست سه تیم شرکت کننده دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن پیروی منش، معاونت فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به برگزاری مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای بسیج اظهار کرد: استان هرمزگان در این رویداد که در تهران در حال برگزاریست سه تیم شرکت کننده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معاونت فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۱۸تیم در هرمزگان برگزار شد که در مجموع ۶۰ نفر در حوزه های نرم افزار، بازی و انیمیشن به رقابت پرداختند.

,

پیروی منش تصریح کرد: شرکت کنندگان در مرحله استانی این رویداد از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ لغایت ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس به رقابت سالم پرداختند و سه تیم منتخب از رشته های مربوطه انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

,

وی با اشاره به اینکه در مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سه تیم در حوزه های نرم افزار، بازی و انیمیشن از هرمزگان شرکت کرده اند، افزود: مراسم افتتاحیه مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای بسیج با حضور نیروهای متخصص در حوزه تولید دیجیتال از سراسر کشور ظهر دیروز در سالن شهید فخری زاده واقع در لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد و با اعلام رییس سازمان بسیج مستضعفین رقابت بین شرکت کنندگان از ساعت ۱۴ امروز به مدت ۴۸ ساعت آغاز شد.

,

معاونت فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: شرکت کنندگان در بخش انیمیشن با موضوع ” در مسیر پیشرفت توقف ممنوع است”، در بخش بازی، با موضوع “شهر آرمانی و محله اسلامی” و در بخش نرم افزار با موضوع “بسیج مجازی در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی و کارآفرینی” به رقابت خواهند پرداخت.

,

پیروی منش با اشاره به گرد هم آمدن نیروهای جوان بسیجی برای تولید آثار فاخری که در راستای تضعیف روحیه دشمنان انقلاب اسلامی و همچنین خنثی سازی تحرکات مجازی دشمان صورت می گیرد نقطه قوتی برای نظام و انقلاب است، تاکید کرد: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال گامی موثر برای تحقق بیانیه گام دوم در ابعاد مجازی است.

,

گفتنی است ۶۸۰ تیم از گروه های بسیجی ۱۲تا ۱۴ آبان ماه سال جاری در سراسر کشور به مدت ۴۸ ساعت با موضوع هایی که از آنها اطلاع نداشتند به رقابت پرداختند و منتخبان آنها که شامل ۱۰۸ تیم و ۵۰۰ نفر هستند رقابت نهایی خود را از ظهر دیروز آغاز کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه