اخبار داغ

کارشناس ارشد بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران:

عامل فروکش کردن کرونا در کشور واکسیناسیون است / همه مردم باید در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند

عامل فروکش کردن کرونا در کشور واکسیناسیون است / همه مردم باید در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند
کارشناس ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که همه مردم باید در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند، گفت: عامل فروکش کردن کرونا در کشور واکسیناسیون است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،  شبا اشاره به وضعیت کرونا در کشور اظهار داشت: در سه ماه اخیر شاهد رشد واکسیناسیون در کشور بودیم که همین موضوع موجب شد که از تعداد بیماران کرونایی خصوصاً بیماران بیمارستانی کم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا،,

وی به اهمیت واکسیناسیون اشاره کرد و ابراز داشت: تجربه جهانی نشان می‌دهد که راهی جز واکسیناسیون در مقطع کنونی هیچ راه حلی برای کاستن از شدت بیماری و سرایت آن نیست.

,

محمدی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر این که نباید با افزایش واکسیناسیون نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی کنیم چرا که ویروس وجود دارد و باید در برابر آن خودمان را محافظت کنیم.
وی تصریح کرد: نیازمند همکاری همه مردم برای عبور از شرایط فعلی هستیم و نباید فکر کنیم کرونا تمام شده است.

,
,

کارشناس ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران در پاسخ به این سوال که بازگشایی مدارس به چه اندازه در شیوع کرونا تاثیر گذار خواهد بود، خاطر نشان کرد: نمی شود از الان در این زمینه قضاوت دقیقی کرد اما همه چیز به میزان رعایت دانش آموزان و مدیران مدارس بستگی دارد اگر پروتکل ها و دستورالعمل ها رعایت شود می توان گفت بازگشایی مدارس با این شرایط نمی تواند میزان شیوع بیماری را زیاد تر کند.



انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه