اخبار داغ

استاندار در همایش اقتدار بسیجیان خراسان جنوبی:

بسیجیان حاکمیت اقتدار را رقم زده اند/ تنها عزم ملی و روحیه بسیجی می تواند مشکلات را حل کند

بسیجیان حاکمیت اقتدار را رقم زده اند/ تنها عزم ملی و روحیه بسیجی می تواند مشکلات را حل کند
ملانوری گفت: امروز در راستای سیاست های نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت برای رشد اقتصادی، روحیه بسیجی و حضور مقتدرانه مردم هیچ عاملی نمی تواند این مسائل را حل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در همایش اقتدار بسیجیان خراسان جنوبی که در ورزشگاه آزادی بیرجند و با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد، اظهارکرد: بسیج یکی از نعمت های بزرگ انقلاب اسلامی و و ثمرات رهبری دینی و الهی در کشور ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: بسیج نهال مقدسی است که به دست معمار بزرگ انقلاب، امام خمینی(ره) غرص شد تا اردوگاه جمهوری اسلامی شکل بگیرد و این نهال پس از رشد و تکثیر، به سایر کشورهای اسلامی و سراسر دینا صادر شود. امروز صدور انقلاب که هدف امام راحل بود، به وسیله بسیجیان در حال انجام است و چوب خوب است که این هدف بزرگ محقق شده و اقتدار بسیجیان در صحنه های مختلف را شاهدیم.

,

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: امام خمینی (ره) می خواست بسیجی شکل بگیرد تا انسان های با اخلاص، ولایتمدار، با حسن خلق، مردمدار، با غیرت، شجاع، توانمند و … در زیر سایه ولایت فقیه، از ارزش ها دفاع کنند.

,

ملانوری گفت: امروز شاهدیم که علی رغ همه دشمنی ها و شیطنت ها، اما جمهوری اسلامی با حضور بسیجیان و نیروهای مقتدر نظامی و امنیتی، جایگاهی دارد که کسی جرأت نگاه چپ به او هم ندارد و این نیروها حاکمیت اقتداری را رقم زده اند که علاوه بر منطقه، بر کل دنیا هم تاثیرگذار است.

,

وی ادامه داد: امروز در راستای سیاست های نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت برای رشد و ثبات اقتصادی، عدالت محوری و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، چیزی جز عزم ملی، روحیه بسیجی و حضور مقتدرانه مردم در پشت سر فرمانده کل قوا و رهبر انقلاب، هیچ عاملی نمی تواند این مسائل را حل کند.

,

استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: امروز هم این مشارکت مقتدر و صلابت در سایه عدالت محوری، توسعه پایدار و متوازن، می تواند گره گشای مشکلات باشد تا شاهد رفع محرومیت و توسعه همه جانبه و استفاده از امکانات توسط مردم باشیم.

,

ملانوری خطاب به فرمانده سپاه پاسداران، تاکید کرد: مردمان خراسان جنوبی نه تنها در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و رویدادها و حوادث مختلف حضور پرصلابت و انقلابی داشته اند و ۲ هزار شهید را تقدیم کرده اند، بلکه در بسیاری از مسائل دیگر هم رتبه اول را دارند.

,

وی افزود: این مردم با مشارکت ۷۴ درصدی در انتخابات ۱۴۰۰، رتبه اول مشارکت را به نام خود ثبت کردند و در عرصه های دیگر مثل اجرای طرح شهید سلیمانی و جمع آوری کمک های مومنانه هم حضور جدی داشتند.

,

ملانوری بیان کرد: این حضور، اقتدار، صلابت، ایثار و از خودگذشتگی و مقاومت را به پیشگاه فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری تقدیم می کنیم. این مردم ولایتمدار، محکم و استوار پای ارزش های انقلاب و نظام ایستاده و جانفشانی می کنند.

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه