اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه مطرح کرد؛

اراده بسیج برای تشکیل تمدن اسلامی/دیپلماسی ایران باید بر اساس تعامل قدرتمندانه باشد

اراده بسیج برای تشکیل تمدن اسلامی/دیپلماسی ایران باید بر اساس تعامل قدرتمندانه باشد
ناصری موحد گفت: ظرفیت عظیم بسیج در ادامه استمرار راه شهدا برای تشکیل تمدن نوین اسلامی و اتصال به مهدویت اراده قوی کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرهنگ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در همایش اقتدار بسیجیان به ظرفیت های عظیم نیروی بسیج مردمی در کشور اشاره کرد و افزود: بسیج از ابتدای انقلاب در همه عرصه ها و میدان های کشور حضوری به موقع و قدرتمندانه و عزتمندانه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: ما اراده کردیم با توکل بر خدا برای آزادی و کرامت تا آخرین قطره خون در مقابل استکبار بایستیم چرا که می خواهیم عزیز و سربلند بمانیم و این شان ملت ایران و امت اسلامی است.

,

ناصری موحد بیان کرد: امروز ایران تکیه گاه همه آزادیخواهان و ستم دیدگان جهان است و اگر نترسیم که نترسیدیم همه نقشه ها و خواب های آشفته دشمن بر باد و مهر باطل می خورد.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه اظهار کرد: امروز دوگانه اصولگرا و اصلاح‌طلب و ایرانی و اسلامی نداریم، بلکه با دوگانه ایران قوی و ضعیف سر و کار داریم، لذا تنها راه پیش روی ملت ایران قوی شدن است و همه آن با تفکر و فرهنگ بسیج اتفاق خواهد افتاد.

,

وی ابراز داشت: ما هر گز نوشته های دیکته شده استکبار را نه می خوانیم و نه می نویسیم بلکه خودمان انشای قدرت می کنیم و در مقابل زیاده خواهی غرب با صلابت ایستادیم و این در دفاع مقدس ثابت شد.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز به همه اعلام می کنیم دیپلماسی ایران باید بر اساس تعامل قدرتمندانه باشد نه التماسی، چرا که اگر ملت و کشوری قوی نباشد زور می شنود و باج می دهد و زیر پا لگدمال خواهد شد

,

ناصری موحد افزود: باید سیفون فاضلاب سیاست غرب گرایی برای همیشه در کشور کشیده شود و انقلاب از مغزهای پویسیده تفکر غرب گدایی خارج شود، لذا باید قوی شویم و به همه کج اندیشان و دشمنان داخل اعلام می کنیم که دیگر تاریخ تکرار نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه