اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد اعلام کرد

آغاز نهضت «مسئله محوری» در بسیج دانشجویی یزد

آغاز نهضت «مسئله محوری» در بسیج دانشجویی یزد
پورمیرزایی مسئول بسیج دانشجویی استان یزد از آغاز نهضت مسئله محوری در بسیج دانشجویی یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پورمیرزایی مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: بسیج دانشجویی در این چند سال که تشکیل شده، راه پر فراز و فرودی را طی کرده است، بسیجیان در دهه هشتاد با تفکر لیبرال مقابله کردند و اجازه ندادند کشورمان خانه لیبرال و استکبار باشد، گفتمان عدالت خواهی را در دست گرفتند و در فتنه ۸۸ روشنگری کردند و اجازه ندادند شبهات ذهن جوانان را آلوده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه دانشجویان بسیجی مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی را هدف اصلی خود قرار دادند و در این مسیر اقدامات ارزنده‌ای را به نمایش گذاشتند، افزود: ما نهضت مسئله محوری را در دستور کار قرار دادیم و از شما بسیجیان می‌خواهیم در شورا‌هایی که تشکیل دادید مسائل جامعه را حل کنید.

,

پورمیرزایی با بیان اینکه ما داعیه‌دار تشکیل تمدن اسلامی هستیم افزود: تمدن اسلامی زمانی محقق می‌شود که به تمام مسائل و نیاز‌ها پاسخ داده شود. این وظیفه همه بسیجیان است که از تمام ظرفیت‌های دانشگاه استفاده کند و بر اساس توانایی‌هایی که دارد مسائل را حل کند.

,

وی با اشاره به اقدامات دانشجویان بسیجی در زمان کرونا، افزود: دانشجویان بسیجی با وجود اینکه دانشگاه تعطیل بود در عرصه‌های مختلف و کمک‌های مؤمنانه در میدان بودند و تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و اجازه ندادند پرچم جنبش دانشجویی در دانشگاه‌ها روی زمین بماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه