اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اولویت بسیج پیشرفت و آبادانی ایران باعظمت است/ انقلاب اسلامی منشأ عزت جهان اسلام و نابودی اسرائیل است

اولویت بسیج پیشرفت و آبادانی ایران باعظمت است/ انقلاب اسلامی منشأ عزت جهان اسلام و نابودی اسرائیل است
سردار سلیمانی گفت: بسیج ضمن امادگی برای فداکاری در راه امام(ره)، رهبری و مطالبات مردم با استمرار نقش‌آفرینی ملت ایران در گام دوم انقلاب، اولویت اصلی پیشرفت، آبادانی و ساخت کشور در حد عظمت والای ملت ایران را دنبال می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در رزمایش باشکوه اقتدار بسیجیان مشهد اظهار کرد: از صدور پیام امیدبخش رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته بسیج که فصل جدیدی از نقش آفرینی بسیجیان جان بر کف در عرصه های متنوع خدمتگزاری به ملت و نظام مقدس اسلامی گشود، تقدیر و تشکر داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: رزمایش اقتدار بسیجیان یادآور حضور رزمندگان خراسانی در دوران دفاع مقدس است، رزمندگان این خطه از ابتدای شکل گیری مقاومت ملت ایران با حضور مردمی نقش پیشتاز و برجسته داشتند و تا پایان دفاع مقدس این حضور تداوم یافت.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعالیت بسیجیان در عرصه های متنوع خدمتگزاری پس از دفاع مقدس گفت: در هر قرنی شاهد تحولات در سطح دنیا هستیم و در قرن چهاردهم هجری شمسی ابرتحول در دنیا رخ داد و آن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بود که پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان ابرتحول محقق شد.

,

وی با بیان اینکه این تحول بزرگ سرمنشا تحولات دیگر در دنیا شد و امروز آثار این تحولات قابل مشاهده است افزود: به بن بست رسیدن اندیشه سوسیالیسم و مارکسیسم و فرو افتادن مکتب لیبرالیسم و به حاشیه رفتن گفتمان مذهب مسیحیت به اعتراف واتیکان در نشست هم اندیشی مسیحیان و اذعان به عدم گفتمان ساز بودن مسیحیت برای بشریت از جمله این تحولات است.

,

سردار سلیمانی با اشاره به فروافتادن علم پوشالی رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان دنیا و در برابر رزمندگان فلسطینی در عملیات های مختلف ادامه داد: این اتفاقات عظیم منبعث از ابرتحول و حادثه بزرگ یعنی انقلاب اسلامی بوده است.

,

وی افزود: ابر تحول و حادثه بزرگ دیگر از مسیر انقلاب اسلامی در پیش روی بشریت قرار دارد و این تحول باعث خواهد شد با ییشتازی ملت ایران و در عمل به بیانیه گام دوم ملل مسلمان در کنار هم باشند و عزت و جلال جهان اسلام رخ بنماید و در مقابل چشمان ملت های دنیا قرار بگیرد و منشا صلح و سعادت بشریت شوند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بشریت گرفتار شده در بحران معنویت غرب با تحول پیش رو نجات می یابد و کشورهای مسلمان را از زیر سلطه استعمارگران آزاد می کند لذا در متن این حادثه بزرگ به فرموده رهبر معظم انقلاب، نابودی اسرائیل رقم خواهد خورد.

,

وی افزود: ملت های مسلمان رژیم صهیویسنیتی را نابود خواهند کرد هر چند امروز صدای فروریختن ستون های پوشالی رژیم صهیونیستی شنیده میشود چراکه بر اوضاع رژیم صهیونیستی اشراف داریم و امروز یهودیانی که به اجبار کوچ داده شدند مترصد این هستند که به سرزمین های خود بازگردند و حتی در یهودیان این باور وجود دارد که این رژیم بیش از 80 سالگی دوام نخواهد داشت و در نظرات سرکردگان رژیم صهیونیستی این موضوع عنوان شده است.

,

سردار سلیمانی با اشاره به این مطلب که ملت ایران دریچه های صلح و شرافت و عظمت و عزت را بر جهانیان گشود خاطرنشان کرد: هیچگاه در پی جنگ طلبی نبودیم و همواره از خود دفاع کردیم و در برابر تجاوز دفاع را خلق کردیم با حضور نیروها دفاع عاشورایی و مکتب دفاعی انقلاب اسلامی خلق شد.

,

وی افزود: امروز با الگوبرداری از این مکتب جبهه مقاومت در برابر اشغالگران ایستادگی کرده است و در این مرحله گام دوم ملت ایران در پی تحقق دولت اسلامی و جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی است لذا با امنیت کامل این مسیر را با استفاده از ظرفیت های درونی طی خواهد کرد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در انتخاب خرداد 1400 دولت انقلاب در کشور مستقر شد و مسیر برای نقش آفرینی نیروهای انقلابی و بسیحیان و بدون توقف نیروهای جهادگرو متخصص و مومن انقلابی در کنار دستگاه های مسئول برای خدمتگزاری به ملت ایران و حل مسائل کشور و ملت آماده شده است.

,

وی افزود: دولت اسلامی ایران باعث شکل گیری دولت های اسلامی در جهان اسلام خواهد شد و با در کنار هم قرارگرفتن ملل مسلمان وارد مرحله تمدن سازی و تمدن نوین اسلامی می‌شویم.

,

سردار سلیمانی اظهار کرد: پیام اینگونه رزمایش‌های اقتدار بسیج این است که ضمن امادگی برای فداکاری در راه تدابیر امام و رهبری و مطالبات مردم ایران و تأمین امنیت پایدار برای استمرار نقش آفرینی ملت بزرگ در گام دوم، کار اصلی ما پیشرفت و آبادانی و ساخت ایران در حد عظمت ملت ایران است.

,

وی افزود: شرایط برای تحقق این هدف فراهم است و همه نهادهای برای تحقق این هدف با فراهم شدن ظرفیت ها و استفاده از تحربیات گذشته و با محور قرار دادن جوانان و امیدبخشی و روحیه جهادی و جهش در مسیر پیشرفت ملت ایران مسیر را طی می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه