اخبار داغ

دبیر جشنواره "تدبیر زندگی":

سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه و عکس "تدبیر زندگی" در کرج برگزار می شود/ این جشنواره می تواند به یک نماد ارزشمند برای البرز تبدیل شود

سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه و عکس "تدبیر زندگی" در کرج برگزار می شود/ این جشنواره می تواند به یک نماد ارزشمند برای البرز تبدیل شود
سید محمدرضا حسینی گفت: استقرار دبیرخانه دایمی جشنواره فیلم کوتاه و عکس "تدبیر زندگی" در کرج یک اتفاق فرخنده فرهنگی است و می تواند به یک نماد ارزشمند برای مرکز استان البرز مبدل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: تاکنون دو دوره از جشنواره فیلم کوتاه "تدبیر زندگی" با محوریت ازدواج و خانواده برگزار شده و در سومین دوره جشنواره بخش های جدیدی با هدف جذب هرچه بیشتر علاقمندان ایجاد شده که قطعا بر جذابیت و کیفیت آثار ارسالی اثرگذار خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی با اشاره به بازخوردها و خروجی مثبت این رویداد فرهنگی هنری در میان نسل جوان و معرفی چهره های توانمند گفت: پیگیری های زیادی برای برگزاری سومین دوره این جشنواره صورت گرفت و خوشبختانه با همراهی کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری این شهر فضایی مناسب برای ایجاد دبیرخانه دایمی این جشنواره اختصاص یافت.

دبیر جشنواره تصریح کرد: بین المللی شدن این جشنواره یکی از اهداف اصلی ما است و در جهت تحقق آن گام برمی داریم.

وی ادامه داد: اضافه شدن بخش عکس و برپایی کارگاه های تخصصی برای فیلمسازان، عکاسان و علاقمندان حوزه هنر هفتم از مهمترین برنامه های دوره سوم محسوب می شود.

حسینی تصریح کرد: در قسمت عکس آثار ارسالی در دو بخش حرفه ای و آماتور بررسی خواهد شد و در بخش فیلم کوتاه نیز در این دوره ۵ محور داستانی، مستند، انیمیشن، تلفن همراه و استعداد جوان را خواهیم داشت.
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

دبیر جشنواره افزود: در بخش تلفن همراه آثار ساخته شده با اپلیکیشن های موبایلی هم داوری می شود ضمن آنکه در بخش استعداد جوان آثار افراد زیر ۲۵ سال با هدف بهتر دیده شدن و اعتماد به این نسل تعبیه شده است.

وی به زمان برگزاری اختتامیه جشنواره اشاره کرد و گفت: مراسم معرفی آثار برتر و تقدیر از آنها در نیمه دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: استقرار دبیرخانه دایمی جشنواره در کرج یک اتفاق فرخنده فرهنگی است و می تواند به یک نماد ارزشمند برای مرکز استان البرز مبدل شود.


انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه