اخبار داغ

معاون مسکن راه و شهرسازی البرز:

معضل عدم تحویل مسکن مهر شهرک ابریشم ماهدشت به متقاضیان ۱۵ساله شد/ نبود انشعابات برق و گاز مالکان را برای داشتن یک سقف کلافه کرد

معضل عدم تحویل مسکن مهر شهرک ابریشم ماهدشت به متقاضیان ۱۵ساله شد/ نبود انشعابات برق و گاز مالکان را برای داشتن یک سقف کلافه کرد
محمدرضا صفایی‌فر گفت: تامین کنتورهای مورد نیاز مسکن مهر ماهدشت با توجه به درخواست‌های بالا در دستور کار است اما عرضه و تقاضا درباره کنتور با یکدیگر همخوانی ندارد و با چالش مواجهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی البرز درباره معضل مسکن مهر ماهشت (شهرک ابریشم) و عدم تحویل آن پس از ۱۵ سال، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: در پروسه تحویل واحدها باید آنها دارای انشعابات زیربنایی آب، فاضلاب، برق و گاز باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدرضا صفایی فر با اشاره به اینکه مسئله ما صرفا ساخت بنا نیست، افزود: پس از انجام انشعابات توسط دستگاه ها با بانک هماهنگ شده و مجوز صدور کارت قسط را اعلام می کند، پروژه ها آماده است و پیگیر فراهم شدن کنتورهای آب، برق و گاز برای واحدهای مسکونی شهرک ابریشم هستیم.
,
 
,
وی اظهار داشت: در صورت عدم تامین انشعابات، مالکان مسکن مهر در آینده با مشکلات بعدی مواجه می شوند، البته تامین کنتورهای مورد نیاز با توجه به درخواست های بالا و میزان تولید آنها در دستور کار است چرا که عرضه و تقاضا با یکدیگر همخوانی ندارد، در حال حاضر چالش جدی ما کنتور برق و گاز است. 
,
 
,
صفایی فر تصریح کرد: دستگاه های خدمت رسان در حال حاضر شرکتی بوده و مبالغی را برای انشعابات درخواست می کنند در حالیکه پیش از این مبالغ توسط مالکان پرداخت شده است و افزایش قیمتی نباید صورت بگیرد اما اگر افزایش قیمت مطرح شود باید توسط متقاضیان پرداخت شود.
,
 
,
معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی البرز گفت: تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه ها انجام داده و در انتظار تکمیل انشعابات هستیم، امیدواریم تا پایان سال تمامی پروژه های مسکن مهر تحویل متقاضیان شود،  به واسطه ابلاغ طرح جهش مسکن پیگیر اتمام پروژه های مسکن مهر هستیم.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه