اخبار داغ

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی:

نام بسیج همواره با محرومیت‌زدایی همراه است

نام بسیج همواره با محرومیت‌زدایی همراه است
حجت‌الاسلام نیک بین گفت: در هر کجا که اسمی از محرومان و محرومیت باشد بسیجیان برای محرومیت زدایی در آنجا حاضر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس، حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ اقتدار بسیج که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) کاشمر با حضور پر شور بسیجیان برگزار شد، اظهار داشت: هر فردی که در دایره انقلاب معنا می شود با بسیج همراه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,

وی با بیان اینکه بسیج به معنای برابر بودن همگان در حقوق اجتماعی است، خاطرنشان کرد: بسیجی یعنی باید طوری زندگی کنید که طبقه متوسط به پایین جامعه از زندگی ما حسرت نخورند چون بسیج همراه و یاری گران محرومان بوده، هست و خواهد بود و در هر کجا که اسمی از محرومان و محرومیت باشد بسیجیان برای محرومیت زدایی در آنجا حاضر هستند.

,

نماینده مردم کاشمر با تاکید بر اینکه برابری و ساده زیستی بسیجیان باعث جاودانه ماندن آنها می شود که شهید فهمیده ها، سلیمانی ها و... از این نوع بودند، تصریح کرد: نتیجه تفکر بسیجی عمل شهید گونه است و شهید کسی است که در دنیا شهید گونه زندگی کند و خدا را شاهد بر اعمال و رفتار خود بداند.

,

وی با اشاره به اینکه انقلاب بیش از ۴ دهه می گذرد و انقلاب با وجود همه توطئه‌ها، ترورها، کودتاها، جنگ ۸ ساله و فتنه های مختلف باید سقوط می کرد ولی انقلاب ماندگار شد، اذعان کرد: تمام رسانه های دنیا وعده سقوط انقلاب می دهند ولی انقلاب روز به روز قدرتمندتر و مستحکم تر می شود.

,

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه برخی از مسئولان، انقلاب را در فتنه های مختلف به لبه پرتگاه سقوط بردند ولی انقلاب ماندگارتر شد، عنوان کرد: تفکر بسیجی تنها در نیروهای مسلح نبود بلکه این تفکر در همه انسان های ایرانی کره زمین ریشه دوانده و مقابل همه این تلاطم ها محکم ایستاد.

,

وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی مرهون رهنمودهای امام و رهبری است، تشریح کرد: انقلاب باید سقوط می کرد ولی رهبری دیدبانی با دید عمیق و بسیجیانی از خود و جان گذشته دارد که باعث شد انقلاب ماندگار شود.

,

نماینده مردم کاشمر با بیان اینکه اگر برخی مسئولان می خواهند از قطار انقلاب پیاده شوند بدانند که این قطار در حال حرکت است و دیگر توقف نمی کند که بخواهند دوباره همراه شوند، ابراز کرد: بسیجیان مانع سقوط انقلاب شد چون هیچگاه تکیه انقلاب به مسئولان نبود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه