اخبار داغ

صبح امروز مطرح شد؛

کرونا ۳ میلیارد تومان به شهرداری یاسوج خسارت وارد کرد

کرونا ۳ میلیارد تومان به شهرداری یاسوج خسارت وارد کرد
نشست تدوین چشم‌انداز یک‌ساله مبارزه با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در استانداری برگزار شد تا در این نشست مشخص شود کرونا ۳ میلیارد تومان خسارت و فوت ۶ راننده شهرداری یاسوج را بر جای گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس شریفی رییس مرکز سیاست گذاری سلامت استان در این نشست گفت :  این جلسه دومین جلسه تدوین چشم انداز یک ساله کرونا است که در جلسه اول جمع بندی هایی انجام شد ،اکنون نظرات و دیدگاه های مسولان و ادارات را مورد بررسی قرار می دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حسینیان نماینده شهرداری در این نشست گفت : از ابتدای شیوع کرونا با کمبود مواد گند زدا مواجهه شدیم،کنترل قبرستان ها نیز مد نظر بود و شناخت دقیقی در خصوص این ویروس وجود نداشت و اکثرا دنبال لباس های خاص برای مقابله بودند که تعداد محدود وارد استان شده بود، اقلام مناسبی در سطح استان وجود نداشت.

,

وی گفت: مدیریت نرم افزاری آن گونه که باید انجام نشده بود، در توزیع مواد نیز شاهد بی نظمی هایی بودیم،سیستم ناوگان حمل و نقل ما ۳ میلیارد تومان خسارت دید ۶ نفر از راننده ها فوت کردند.

,

نماینده شهرداری گفت: در بحث تنظیم این سند نیاز است که یک بررسی جدی انجام شود و خیلی از موراد در سطح شهرستان ها مد نظر قرار بگیرد ،کدام شهرستان بیشتر فوتی را داشته است و اکثرا چه افرادی فوت کرده اند ،نیاز است این موارد در سند مورد توجه قرار بگیرد .

,

وی ابراز داشت:به آیتم های ژنتیکی نیز توجه شود که چرا تعداد فوتی های برخی طایفه ها بیشتر از بقیه بوده است ،شرایط و موقعیت جغرافیایی مورد توجه جدی قرار بگیرد.

,

حسینیان بیان کرد: با وجود تلاش های شبانه روزی برای گندزدایی خیابان ها، اما آخر کار به ما گفتند این کار بی فایده بود که باعث شد خستگی به تن نیروهای ما بماند.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز گفت : ویروس ناشناخته بود،قاعدتا باید یک آزمون و خطا انجام می شد اما با تلاش های انجام شده اکنون شاهد سیر نزولی هستیم .

,

وی گفت : این بیماری اکنون همزاد ما شده است و فعلا دست بردار نیست و نیاز است یک نقشه راه تدوین شود که برای آینده ها نیز تاثیرگذار باشد، برای تدوین این سند مسائل علمی باید مد نظر باشد .

,

هاشمی گفت : اکنون باید چند کار مهم را انجام دهید ابتدا باید یک اعتماد عمومی ایجاد شود و اینکه فقط نظر دهیم و عملیاتی نکنیم هیچ تاثیرگذاری نخواهد داشت.

,

معاون استاندار بیان کرد: ابتدا باید کارگروه ها مشخص می شدند بعد نقطه نظرات در این جلسه مشخص شود نه اینکه اینجا مشخص شود،زیاد بودن تعداد کارگروه ها نیز صرفا به معنای تاثیرگذار تر بودن نیست .

,

هاشمی افزود: جلسه قبل برگزار شد بدون نتیجه بود این جلسه نیز چندین ساعت وقت گذاشته شد اکنون نظراتی مطرح شد که باید بر روی کاغذ بیاید و صرفا جلسه نباشد.

,

وی عنوان کرد: اینکه فقط تئوری پردازی کنیم به هیچ نتیجه ای نمی رسیم ،در سال‌های گذشته کارهای خوبی انجام شده است نقاط ضعف را احصا کنیم و در این سند مطرح و بر طرف کنیم.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جلسه بعد به این شکل نباشد که مثل اکنون پراکنده گویی باشد ،مهم‌ترین کارگروه آموزش و اطلاع رسانی است که باید به آن توجه شود، حضور مردم همیشه تاثیرگذار بوده است در هشت سال دفاع مقدس تاثیرحضور مردم را دیدیم بنابراین آموزش به مردم مهم است.

,

وی به صنوف اشاره کرد و گفت: برخی صنوف آن گونه که باید دستورالعمل ها را رعایت نمی کردند و این مشکلاتی را ایجاد کرده. نشستن پشت میز و حرف زدن قشنگ است اما مهم عملیاتی کردن این صحبت ها و دستورات العمل هاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه