اخبار داغ

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز:

اصلاح تبصره قانون بیمه کارگران ساختمانی به مجلس پیشنهاد شده است/ بیمه رانندگان تاکسی البرز در گرو تامین منابع مالی توسط دولت

اصلاح تبصره قانون بیمه کارگران ساختمانی به مجلس پیشنهاد شده است/ بیمه رانندگان تاکسی البرز در گرو تامین منابع مالی توسط دولت
تورج بیات گفت: اگر تصمیم دولت بر این باشد که افراد بیشتری از بیمه تاکسیرانی استفاده کرده و منابع مالی آن به سازمان تامین اجتماعی اعلام شود نسبت به بیمه کردن مابقی رانندگان اقدام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه بیمه کارگران ساختمانی در سنوات گذشته سهمیه مشخصی داشت اما در حال حاضر تکمیل شده است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: در حال حاضر سهمیه جدیدی به استان البرز اختصاص پیدا نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
تورج بیات با تاکید بر اینکه اصلاح تبصره قانون بیمه ساختمانی به مجلس پیشنهاد شده است و اگر مورد تائید نمایندگان واقع و منابع آن مشخص شود افراد بیشتری می توانند ثبت نام کنند، در بخش دیگری افزود: حکم مستمری بگیران بر اساس میانگین دو سال آخر حق بیمه محاسبه می شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: اگر حق بیمه حداقلی باشد برقراری مستمری بر اساس آن بوده و در حال حاضر حداقل دستمزد ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است اما با مزایای جانبی برای شخصی با ۳۰ سال سابقه به ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می رسد، همچنین مستمری بگیران بازنشسته نباید در کارگاه های تامین اجتماعی شاغل باشند. 
,
 
,
بیات با اشاره به اینکه خوشبختانه روال پرداختی حقوق تامین اجتماعی منظم شده است، تصریح کرد: بیمه تاکسی رانی معافیت دارد، دولت برای سازمان تامین اجتماعی سقف مشخصی تعیین، منابع مالی تعیین و افراد بیمه شدند، افزایش اشخاص در گرو تامین منابع مالی خواهد بود.
,
 
,
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز در خاتمه گفت: اگر تصمیم دولت بر این باشد که افراد بیشتری از بیمه تاکسیرانی استفاده کرده و منابع مالی آن به سازمان تامین اجتماعی اعلام شود بدون شک نسبت به بیمه کردن مابقی رانندگان اقدام خواهد کرد.
,
 
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه