اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

۴۸ تن روغن نباتی خوراکی قاچاق در جنوب شرق کشور کشف شد/دستگیری عاملان قتل مرد ۶۳ ساله کنارکی پس از ماه ها فرار

۴۸ تن روغن نباتی خوراکی قاچاق در جنوب شرق کشور کشف شد/دستگیری عاملان قتل مرد ۶۳ ساله کنارکی پس از ماه ها فرار
سردار احمد طاهری از کشف ۴۸ تن روغن نباتی خوراکی قاچاق در جنوب شرق کشور و دستگیری عاملان به قتل مرد ۶۳ ساله کنارکی پس از ماه ها فرار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان "کنارک " عامل و همدست قتل مرد ۶۳ ساله شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: اردیبشهت ماه سال جاری در پی نزاع و درگیری منجر به قتل این مرد به وسیله ضربات چاقو در یکی از روستاهای اطراف  کنارک، کاراگاهان پلیس آگاهی با تلاش بی وقفه و با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی عامل اصلی و همدست او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: متهمان که در پی اختلاف قبلی و ملکی دست به این اقدام خشن زده بودند به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق

وی گفت: در ادامه طرح برخورد با متخلفان اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا و ارز و همچنین قاچاق کالاهای اساسی مردم، ماموران انتظامی راسک مستقر در محور "چابهار- راسک" این شهرستان ۲ دستگاه کامیون حامل ۴۸ تن روغن نباتی خوراکی قاچاق را کشف کردند.

طاهری اظهار کرد: ارزش کالاهای کشف شده۱۳میلیارد ریال برآورد شده است که در این خصوص ۲ متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,  توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق,  توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه