اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

زوال دشمن به برکت بسیجیان است/ بسیج در عرصه اقتصادی تحریم را تا گورستان بدرقه کرد

زوال دشمن به برکت بسیجیان است/ بسیج در عرصه اقتصادی تحریم را تا گورستان بدرقه کرد
سردار سلامی گفت: به برکت وجود تکثیر روح شما بسیجیان در سایر بلاد اسلامی امروز جبهه ای وسیع، گسترده و جبهه‌ای جدید شکل گرفته و دشمن در حال عقب نشینی کردن و بسیج همواره در حال پیش روی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نمایش اقتدار بسیجیان خراسان جنوبی اظهار کرد: اجازه می‌خواهم در این تجمع حماسی و باشکوه بسیجیان برادر و خواهر خراسان جنوبی پیام دل انگیز و آسمانی رهبر جانباز و فرمانده بسیجی مان حضرت آیت الله العضمی امام خامنه‌ای را به محضرتان تقدیم بدارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،,

وی افزود: بر روح بلند و به خدا پیوسته امام راحل و عظیم الشان روح الله موسوی الخمینی که این روزها عطردل انگیز و روحیه با طراوت آن وجود نورانی و مقدس به واسطه میراث جاودان و گرانبهایش در سراسر جامعه انقلابی ایران و اسلام منتشر است و مشام دلداگان به انقلاب را می‌نوازد یاد کنیم.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری پرچم انقلاب اسلامی را به دوش گرفته و در صحنه‌های سخت، حساس و سرنوشت ساز ملت شریف و عزیر ایران را به سمت قله فلاح، اقتدار، آزادگی و حریت هدایت می‌نماید.

,

سردار سلامی عنوان کرد: از خدای برای این حقیقت درخشان و مجسم اسلام آرزوی صحت سلامت و توفیقات روز افزون مسئلت می‌کنیم.

,

وی اظهار کرد: بسیج همچون گوهر ناب و دُر خالصی برای این ملت است.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیار مسرور، سپاس‌گذار و شاکرم از خداوند متعال که امروز در این روز زیبا و دل انگیز پس از نزول رحمت الهی این توفیق را این بنده حقیر داده است تا در جمع بسیجیان عزیز استان خراسان جنوبی استان مردمان باوفا، مرزداران مومن و غیرتمند، ولایت مدار مردمان دیار مومنان سرزمین عالمان بزرگ سرزمین اندیشمندان و دانشمندان جاودان سرزمین مردمانی صبور و شکیبا و سخت کوش و مجاهد سرزمینی با شهدایی که همانند ستارگان درخشان بر آسمان افتخارات یاران و بلکه جهان اسلام شهیدانی همچون شهیدان کاوه، ناصری، رحیمی، آهنی آخوندی، پارسا و هزاران شهید پر افتخار و جاودان دیگری که عطر و رایحه دلنوازشان همیشه طراوات معنوی ونشاطی الهی و شادانی ملکوتی برای مردم این استان به همراه آورده است، باشم.

,

سردار سلامی افزود: خرسندم از این‌که در جمع مسولان استان خصوصا روحانی وارسته عالم جلیل القدر شخصیت الهی مجاهد انقلابی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر بیرجند حضرت آیت الله عبادی و سایر علمای عزیزی که دراین تجمع حماسی حضور دارند، استاندار مومن و انقلابی و ولایی استان، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی مسئولان محترم، مردم شریف خانواده‌های معزز شهیدان که چشم و چراغ امت اسلام هستند و خصوصا خواهران وبرداران فداکار انقلابی صاحبان اراده های بزرگ، عاشقان شهادت و بسیجیان مخلص هستم و این برای بنده حقیر یک شرف و خوشحالی و خاطره‌ای شیرین است.

,

وی بیان کرد: بسیج محصول درخشش نور الهی بر ضمیر قلب و اندیشه امام بود او با الهام یافتگی از حکمت الهی با ژرف اندیشی نسبت به مخاطرات به یک اعجاز ذهنی دست زد و نهالی در سرزمین احساس و باور مردم کاشت که بعد از دوران با برکت و حیات ایشان توسط مقام معظم رهبری که خود بسیجی جانبازی است به یک درخت تنومند با شاخته‌های ثمر بخش تبدیل شده است.

,

بسیج موهبت الهی است

, بسیج موهبت الهی است, بسیج موهبت الهی است,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج یک موهبت الهی بود و هست و برای همیشه خواهد بود. به برکت این حقیقت بزرگ این حقیقت زیبا و درخشان این جریال سیال از فضیلت‌ها که در شاکله عظیم این بسیج نقش زیبای همه فضائل را دیده‌ایم روح جوان، ایثار، شهادت طلبی، صداقت، راستگویی، محبت ایمان، عشق، آزادگی هر آنچه فضیلت است در شالکه و هئیت زیبایی این نهاد الهی کاملا برجسته و درخشان دیده می‌شود.

,

سردارسلامی بیان کرد: بسیج لشکر مخلص خدا و از جنود الهی است که در مقابل هر دشمنی هرچند بزرگ هرگز در قلب خود جز آرامش شکوه توکل چیزی نمی‌بیند.

,

وی عنوان کرد: بسیج هر مخاطره سختی را به برکت وجود فداکارانه خود به یک فرصت برای شکوفایی اسلام و درس بلندی برای ملت ایران تبدیل میکنند.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج محصول تجربه غم انگیز و دردناک دوران صدر اسلام است که در آن امامان ما در صحنه‌ها با یاوران اندک ماندند و بسیجیان همیشه به فکر و در آرزوی جبران مافات هستند و به این دلیل است این خیل عظیم الهی در این بحرانهای ۴۳ ساله امام خود را در متن محبت خود گرفته و سینه‌های خود را سپر بلا کرده و نخل‌های قامتشان بر زمین افتاد تا قامت بلند یک ملت با رهبری مقتدایشان باقی بماند.

,

سردار سلامی تصریح کرد: بسیج خنثی‌گر و در هم شکننده همه توطئه‌های بزرگی است که برای شکست کشور ایران شکل گرفته و در آینده احتمالا وجود خواهد داشت.

,

وی با بیان این‌که جنگ هشت ساله نقشه سیاسی دشمنان برعلیه کشور ایران بود، تاکید کرد: امام راحل (ره) مقتدای انقلاب اسلامی توانست ایران را از جغرافیای سیاسی استکبار خارج کند و اقتدار اسلامی و حاکمیتی اسلام را به اقتدار در آورد.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه شیاطین کوچک و بزرگ از شرق و غرب عالم و بخشی از کشورهای همسایه ما همه با هم در یک توطئه جهانی هم دست شدند و گرنه صدام کسی نبود که بتواند در این مقیاس و افق حرکت کند.

,

سردار سلامی عنوان کرد: در جنگ هشت ساله یک طراحی جهانی علیه انقلاب اسلامی شکل گرفت و در نا برابرترین موقعیت انقلاب، جنگ در ابعاد جهانی بر کشور تحمیل و همه مستکبران کمک کردند.

,

وی ادامه داد: وقتی بسیج به رزمگاه آمد تا یک خطر سنگین و واقعی را از کشور دور کند موازنه به نفع ملت ایران برهم خورد همه ملت ایران بسیج شده و در مقابل دشمنان ایستادند و در این صراط استقال، آزادی، شرف و کرامت ایران پایداری کردند در این دوران همه به میدان آمدند و شمشیرشان را از نیام در مقابل دشمن برکشیدند.

,

 

,

بسیج از ملت و ملت از بسیج جدا نیست

, بسیج از ملت و ملت از بسیج جدا نیست, بسیج از ملت و ملت از بسیج جدا نیست,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمام ملت بسیجی‌اند، تصریح کرد: بسیج از ملت و ملت از بسیج جدا نیست.بسیج متن ملت است و ملت زمینه‌ای است که درخشش بسیج در آن به خوبی دیده می‌شود این راز شکوفایی و درخشش ملت ایران است که تاکنون برآن گذشته است.

,

سردار سلامی اظهار کرد: ما از یک جنگ سخت و خطرناک گذشتیم و اینها فقط به دلیل جوشش و حرکت پر خروش دریای بی انتهای بسیج است.

,

وی افزود: بسیج یک دریای زلال و بی کرانه است که پایان ندارد.همانگونه که مقام معظم رهبری گفتند بسیج مزرعه بدون مرز و گلستانی زیبا و بی انتها از جوشش است که هر روز به این جوشش ها اضافه می‌شود.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: جنگ با سرافرازی ملت ایران پایان یافت همه جنگ‌ها کشورها را تضعیف و تخریب میکند شاید این یک استثنا است که یک کشور به نام ایران در این جنگ به سازمان عظیم بی انتها تبدیل شود.

,

سردار سلامی اظهار کرد: در هشت سال جنگ با نقش آفرینی بسیج فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه تکثیر پیدا کرد و سایر کشورها از این نهال مقدس الگو گرفتند.

,

بسیج در عرصه اقتصادی تحریم را تا گورستان بدرقه کرد

, بسیج در عرصه اقتصادی تحریم را تا گورستان بدرقه کرد, بسیج در عرصه اقتصادی تحریم را تا گورستان بدرقه کرد,

وی گفت: در صحنه‌های دیگر هم درخشش بسیج همیشه به عنوان فرمول توقف دشمن، تعقیب، تخریب و شکست او است چه در تحریم اقتصادی که بسیج به میدان آمد و با ترویج فرهنگ اقتصادی، حرکت و استقلال طلبی در عرصه اقتصاد توانست آرزوهای دشمن در تحریم و اقتصاد را تا گورستان بدرقه کند.

,

سردار سلامی تصریح کرد: بسیج اجازه نداد القائات دشمن ذهن و قلب جوانان را تسخیر کند، در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن خوش درخشید، فرهنگ اسلام، جهاد و شهادت را و روح آزادی، استقلال طلبی و ایستادگی در مقابل دشمن را ترویج و آن را یک الگو تبدیل کرد.

,

 

,

حضور بسیج در تمامی میدان‌ها

, حضور بسیج در تمامی میدان‌ها, حضور بسیج در تمامی میدان‌ها,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هر مشکلی برای ملت پیش آمد بسیج اولین جریانی بود که در متن حوادث بزرگ بدون خواستن اجر و پاداش حضور یافت و وجود خود را رایگان برای امنیت و آرامش این مردم قرار داد.

,

وی افزود: اگر زلزله‌ای آمد اولین کسانی که آوار را از سر مردم بر می‌دارد بسیج بوده و است اگر سیلی آمد اولین کسانی که در برابر جریان طغیان گر بوده و گاهی مانند کیسه‌های شن در برابر سیل ایستادگی کردند بسیجیان بودند من این صحنه ها را در حمیدیه، آق قلا، گومیشان و … دیدم.

,

سردار سلامی بیان کرد: بسیج نسخه آرامش ملی ما است بسیج فرمول حل مسائل ما است اگر جنگلی آتش بگیرد، جاده‌ای به دلیل برف بسته شود یا هر بلایای طبیعی دیگری بسیج در میدان است.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: وقتی بیماری همه گیر مردم ما را رنج می‌دهد اولین کسانی که غبار درد از چهره مردم می‌زداید و صورت معنوی مردم را نوازش می‌کند و با اخلاق خوش و کریمانه برای درمان درد مردم جلو می‌رود بسیج است که در مورد بیماری کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در زمینه های مختلف از غربالگیری گرفته تا واکسینه و کمک مومنانه پیش قدم بودند.

,

وی عنوان کرد: فرزندان عاشورا بازماندگان نسل فداکاری هستند که انقلابی در بشریت ایجاد کرده و در هر صحنه‌ای پیشگام هستند. اگر محرومیت و فقر در اثر کرونا یا پدیده دیگری بخشی از جامعه را تحت تاثیرقرار دهد آنها که فرهنگ انفاق را از هر آنچه که دوست دارند پیش گرفته و در تمامی صحنه ها هستند، آب می آوردند  و جاده میسازند بسیجیان هستند.

,

سردار سلامی با بیان این‌که گروه‌های جهادی افواج حمایت بر مردم هستند، گفت: گروه های جهادی به معنای واقعی بر و تقوی به مردم کمک کرده آیه شریفه تعاونو علی البر و التقوی را تفسیر کرده است.

,

بسیجیان در حال هجرت برای رفع مشکلات هستند

, بسیجیان در حال هجرت برای رفع مشکلات هستند, بسیجیان در حال هجرت برای رفع مشکلات هستند,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد:آنها که هموراه در هجرت برای رفع مشکلات مردم هستند، بسیجیان اند.

,

وی با بین این‌که به برکت بسیجیان دشمن در حال زوال است و دیگر تمرکزی بر کشور ندارد، تصریح کرد: به برکت وجود تکثیر روح شما در سایر بلاد امروز جبهه ای وسیع، گسترده و جدید ایجاد شده که عقب نشنی نکرده و همواره در حال پیش روی است.

,

سردار سلامی عنوان کرد: آثار و برکت بسیج است که حرمین امامین ما از دست تکفیریها در امان مانده است بسیج نقش زیبای اقتدار را در جهان اسلام به نمایش گذاشته است.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری امام مان در پیام امروزی خود فرمودند قدرشناس جایگاه خود باشید به این دلیل است که امروز نقطه مرکزی مقاومت و ملت شریف ایران در مقابل استکبار شما بسیجیان هستید شما هرگز کم نمی‌شوید ای کاش عاشورای امام حسین (ع) بودید آن وقت میدیدیم که آیا سپاه یزید و ابن سعد قادر خواهند بود بر حرم امام حسین (ع) هجوم برند؟

,

وی خطاب به بسیجیان خراسان جنوبی گفت: شما مردمانی هستید که دورانهای آینده نام شما را غیرت، عزت و شجاعت یاد خواهند کرد.

,

در صحنه بمانید

, در صحنه بمانید, در صحنه بمانید,

سردار سلامی تصریح کرد: در صحنه بمانید، تا پیروزی‌های بزرگتر چیزی نداریم صحنه‌های سخت و خطرناک طی شده است صحنه‌های سخت است اما خطرناک نیست.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید قوی، متحد و منسجم بوده و حول محور مقام معظم رهبری باشیم به رهبر نگاه کنیم طریق و راه را از او بیاموزیم.

,

وی با بیان این‌که راه مومنان از میان مستکبران و ظالمان می‌گذرد، افزود: این تجربه ما است باید قوی باشیم هر ملتی که استقامت کرد پیروز می‌شود هر ملتی تسلیم شود ذلیل می‌شود عزت در اقتدار، ایستادگی، مقاومت، حرکت، جوشش، خیزش و نهضت است.

,

سردار سلامی عنوان کرد: این روح جامعه ما است قلبهای شما مطمئن است راه را با هم ادامه می‌دهیم و به نصرت خداوند اعتماد داریم به فضل الهی اطمینان داریم وعده خدا تخلف ناپذیر است وجود شما تجلی نصرت خدا در زمین است به وجودتان افتخار کرده و دستتان را می بوسیم. پیروز موفق و پایدار باشید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه