اخبار داغ

پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

نقش بسیج در تمام عرصه ها انکار ناپذیر است

نقش بسیج در تمام عرصه ها انکار ناپذیر است
پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: نقش بسیج در تمام عرصه ها انکار ناپذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، “حشمت اله ابراهیمی”،  از پیشکسوتان دفاع مقدس در جمع مردم شهرستان چرداول به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع شهر سرابله گفت: بسیج در عرصه های مختلف نمایانگر تصمیم الهام گونه امام راحل (ره) بود که نقطه عطف آن دفاع مقدس است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: ارتش عراق با پیشرفته ترین امکانات در مقابل ملتی قرار گرفت که با دست خالی به جنگ دشمن رفت و با وجود جنگ نابرابر وحمایت ۵۰ کشور از صدام ؛  امام با بسیج مردم  دشمن را زمین گیر کرده ، مردم در مقابل دشمن ایستادگی کرده و حتی یک ذره از خاک خودمان به دشمن ندادیم.

,

ابراهیمی در ادامه گفت: بسیج در عرصه های مختلف توانست نقش خود را به نحو احسنت بازی کندو تفکر و نگاه بسیجی غائله هایی را جمع کرد که دشمنان سالهای سال روی آن برنامه‌ریزی کردند.

,

وی با اشاره به خدمات بسیج در حوزه های مختلف به مردم گفت: در حوزه مردم‌داری و خدمت بسیج مردم بسیج بی بدیل عمل کرد و دشمنان از این نگاه هراس  دارند.

,

ابراهیمی با اشاره به نقش بسیج در کشورهای منطقه گفت:  نگاه و مشی بسیج در کشورهای منطقه مانند لبنان افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را به پایان رساند و همچنین نقش های آمریکا در عراق را باطل  ساخت و در سایر کشورهای منطقه هم به همین ترتیب نقشه های دشمنان را باطل ساخت و به این دلیل است که دشمن از آن واهمه دارد.

,

وی با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در کشور گفت: زمانی که حتی کمترین امکانات نداشتیم امروز به جایی رسیدیم که دشمن را در مناطق مختلف در دنیا  زمین گیر شده  و هژمونی آمریکا در حال افول است چون دلیل اصلی آن ایران است که در مقابل دشمن ایستاده و آن ها جرات  پاسخگویی ندارند.

,

پیشکسوت دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد:  اگر نگاه بسیجی در برخی مسئولان بود امروز شاهد وضعیت معیشتی امروز مردم نبودیم.

,

وی در ادامه گفت: مردم دارای مشکلات معیشتی هستند و دشمن به دنبال فشار اقتصادی است اما مردم همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و در صحنه های مختلف حضور پرشور دارند و نقشه‌های دشمنان را باطل ساخته‌اند.

,

ابراهیمی خاطر نشان کرد: امروز با تدبیر رهبر انقلاب امنیت دنیا به امنیت ایران گره خورده است و کوچکترین حرکتی پاسخ داده می شود.

,

وی درخصوص توسعه نگاه بسیجی در سایر صنایع گفت: امروز با نگاه بسیجی و انقلابی میتوان در صنایعی مانند خودروسازی ‌عقب ماندگی ها را جبران کرد.  

,

 رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در مجامع بین المللی در به برکت بسیج امروز حرفی برای گفتن داریم  ولی در  حوزه آگاهی‌های فضای مجازی باید آگاهی را بالا ببریم موفقی به توطئه‌های دشمنان را نخوریم.

,

ابراهیمی تصریح کرد: کسانی که وضعیت امروز مردم را به وجود آوردند امروز بر ضد دولت جو سازی می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه