اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

بسیج محور استراتژیک نظام اسلامی در ایجاد امنیت داخلی و دفاع خارجی است

بسیج محور استراتژیک نظام اسلامی در ایجاد امنیت داخلی و دفاع خارجی است
سردار غیاثی بسیج را محور استراتژیک نظام اسلامی در ایجاد امنیت داخلی و دفاع خارجی دانست و گفت: بسیج همواره با تبعیت از ولایت فقیه، با حفظ و ارتقای آمادگی خود در میدان حاضر است و به هر توطئه دشمنان پاسخ متناسب خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) صبح امروز در رزمایش باشکوه اقتدار بسیجیان مشهد با بیان اینکه نمایش اقتدار بسیجیان استان در حال برگزاری است و گردان های نواحی بسیج مشهد در این میدان حضور دارند گفت: امروز امنیت پایدار کشور را مرهون حضور سازماندهی شده بسیجیان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: باتوجه به مقایسه رهبر معظم انقلاب پیرامون انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های دنیا، امروز امنیت پایدار در پی مشارکت مردم و تبلور این مشارکت در قالب سازمان بسیج محقق شده است و مردم در امنیت خودشان با حاکمیت شریک هستند.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر این مطلب که دوام انقلاب اسلامی با بسیح است و در دوران دفاع مقدس این موضوع محقق شد اظهار کرد: شجره طیبه بسیج در تمام لایه های کشور فعال است و بسیج منعطف ترین سازمانی است که در بزنگاه های انقلاب اسلامی آرایش متناسبی می‌گیرد.

,

وی افزود: این آرایش روزی در دفاع مقدس و روزی در محرومیت‌زدایی، جبهه مقاومت و روزی در ابتکارات صنایع نظامی و دفاعی ظهور دارد و در مجموع هر جایی که نیاز انقلاب و نظام اسلامی باشد سازمان بسیج ورود به میدان دارد.

,

سردار غیاثی بسیج را راه حلی برای تمام بحران ها در جوامع اسلامی دانست و تصریح کرد: عظمت بسیج معادل عظمت همه ملت ایران است و اقتدار نظام اسلامی را امروز متکی به بسیج می دانیم.

,

وی ضمن اشاره به اینکه بسیج محور استراتژیک نظام اسلامی در ایجاد امنیت داخلی و دفاع خارجی است افزود: نمایش اقتدار بسیجیان امروز می تواند حاوی این پیام باشد که بسیج همواره با تبعیت از ولایت فقیه، با حفظ و ارتقای آمادگی خود در میدان حاضر است و به هر توطئه‌ای پاسخ متناسب خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه