اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

مجاهدت بسیج در عرصه‌های مختلف بی‌نظیر است

مجاهدت بسیج در عرصه‌های مختلف بی‌نظیر است
حجت الاسلام حسینی گفت: مجاهدت بسیج در عرصه های مختلف بی نظیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در گردهمایی بسیجیان بروجرد که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بسیج به فرمان امام(ره) تشکیل شد که از همان ابتدا تاکنون بسیج همیشه منشاء خیر و برکت بوده و در هر صحنه و عرصه ای که نیاز بوده خالصانه به مردم و کشور خدمت رسانی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی، بسیجیان در کنار سایر نیروهای مسلح، با عشق به خدا در میدان نبرد با دشمن حاضر شدند و چنان حضور پرشوری داشتند که با ایستادگی، ایران در برابر دشمن به پیروزی رسید.

,

امام جمعه بروجرد با بیان این که بسیجیان همیشه جهادگونه در میدان حضور دارند، عنوان کرد: مجاهدت های بسیج در زمان جنگ تحمیلی، حوادث غیر متقربه مانند سیل و زلزله و در این روزهای کرونا بسیار بی نظیر است که انسان های مخلص این گونه با عشق، به مردم خدمت می کنند.

,

وی تصریح کرد: تواضع و فروتنی در برابر مسلمانان و ایستادگی در برابر جبهه کفر از مهمترین ویژگی های بسیج است و همین ویژگی سبب شده تا بسیاری از کشورهای دیگر از مکتب بسیج الگو بگیرند.

,

حسینی بیان کرد: طی این سالها علیرغم همه توطئه ها و حیله های دشمن برای ضربه به انقلاب، اما ملت ایران با فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی و شهادت طلبی موفق شده اند همه این توطئه ها را به شکست برسانند.

,

امام جمعه بروجرد خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که در کنار سایر رزمندگان در برابر جبهه کفر ایستاد و با همکاری و همدلی موفق شدند دشمن را به عقب برانند و امروز الگویی موفق برای همه مردم و بسیجیان است.

,

وی بیان کرد: استمرار انقلاب اسلامی ایران در گرو تلاش شبانه روزی، جهادی و کار انقلابی است و لازم است که مدیرانی جهادگر در راس کارها قرار گیرند تا با دغدغه و دلسوزی بتوانند مشکلات را برطرف کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه