اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج:

برگزاری یادمان ۴۸ شهید بخش ممبی در بهمئی+تصاویر

برگزاری یادمان ۴۸ شهید بخش ممبی در بهمئی+تصاویر
یادواره ۴۸ شهید بخش ممبی شهرستان بهمئی با حضور پررنگ مردم و مسئولان در بخش ممبی شهرستان بهمئی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس در  یادواره ۴۸ شهید والا مقام که در بخش ممبی شهرستان بهمئی برگزار شد ،مهدی غلامی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت :افتخار ما این است که بسیجی هستیم و ما باید قدردان بسیج و بسیجی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ادامه داد : خروجی فرهنگ بسیج ۴۸ شهید والا مقام در این مکان است ،و خروجی مهم دیگر شهادت سردار عزیزمان سردار سلیمانی است، که به  فرموده امام خمینی( ره ) که فرمودند ما باید فرهنگ انقلاب اسلامی را صادر کنیم، و این مهم را سردار سلیمانی با همه عالمیان صادر کرد .

,

غلامی اظهار داشت : ما باید قدر شهدا و آرمان های شهدا و بسیجیان را بدانیم چراکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم و  باید پیرو خون شهدا باشیم.

,

مهدی رفیق دوست فرمانده تیپ  امام حسن مجتبی بهبهان در این یادواره گفت :از یک منطقه مثل ممبی ۴۸ دلاور برای اسلام و‌ایران به میادین جبهه و‌جنگ رفتند و دلاورانه جنگیدند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند و انسان به این فکر فرو‌می رود که چه چیزی باعث این روحیه و شجاعت و شهادت شده است.

,

وی ادامه داد : شهادت مرگ با عزت است و برای هرکسی توفیق نمی شود و

,

کسانی که به درجه شهادت می رسند خداوند آنها را دوست دارد ، همانند سردار دلها سردار سلیمانی.

,

وی در خصوص تشکیل بسیج گفت : بسیج با فکر و تدبیر امام خمینی (ره) شکل گرفت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در تمام مراحل در عمران ،در شرایط سخت، در بلاهای طبیعی کنار دولت ها و مردم بوده است چراکه خود از جنس مردم است.

,

وی اظهار داشت :من اعتقاد دارم این محافل و مجالس خیلی از کارهای ما را بیمه می کند و ما هرچه به این مردم شریف خدمت کنیم کم خدمت کرده ایم و باید تمام تلاشمان را به خدمت بگیریم برای رضایت این مردم.

,

فرمانده تیپ  امام حسن مجتبی بهبهان در ادامه بیان کرد :مردم  ۴۰ سال پای همه چیز این انقلاب ایستاده اند ،ما وظیفه داریم به این مردم خدمت صادقانه و در خور کنیم.

,

وی ادامه داد :شهدا قهرمانان ملی ما هستند و همه ما به شهدا افتخار می کنیم و به برکت خون شهد و جانبازان ایران اسلامی، مشکلات حل خواهند شد واین فشار از این مردم شریف برداشته خواهد شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه