اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

اقتدار کشور مرهون حضور همه‌جانبه بسیج در منطقه است

اقتدار کشور مرهون حضور همه‌جانبه بسیج در منطقه است
حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: اقتدار بسیج نه‌تنها در کشور بلکه در منطقه و جهان شناخته‌شده است و تمام اقتدار کشور مدیون حضور همه‌جانبه بسیج در منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی صبح امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: بسیج به معنای واقعی به‌مثابه شجره طیبه می‌باشد چراکه شاخ و برگش پر از خیروبرکت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: اقتدار بسیج نه‌تنها در کشور بلکه در منطقه و جهان شناخته‌شده است و تمام اقتدار کشور مدیون حضور همه‌جانبه بسیج در منطقه است.

,

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: هدف بسیج پیشرفت همه‌جانبه در گلوگاه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و … است و باید در سطح مدیریت کلان کشور از این ظرفیت استفاده کرد.

,

وی تصریح کرد: لرستان با داشتن ۶۳۰۰ شهید از استان‌های سرآمد کشور است که معنویت در آن موج می‌زند، روا نیست این استان از محرومیت رنج ببرد.

,

شاهرخی گفت: بسیجیان باید هدفشان همان هدفی باشد که امام راحل و مقام معظم رهبری دارند و پشت سر ولایت‌فقیه پیش بروند.

,

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: باید با یاری خداوند متعال کاستی‌ها را با درس گرفتن از تجارب گذشته و با دولت انقلابی برطرف کرد، این امر با ایجاد امید در مردم و انسجام و خرد جمعی پیش می‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه