اخبار داغ

رئیس مجمع جوانان استان:

۱۵۰ نفر از جوانان البرز در تعاونی مسکن، صاحب خانه می‌شوند

۱۵۰ نفر از جوانان البرز در تعاونی مسکن، صاحب خانه می‌شوند
محسن انصاری گفت: با تصویب هئیت مدیره تعاونی مسکن جوانان استان مقرر شد ۱۵۰ نفر از جوانان ایران کوچک از اقشار مختلف به صورت آزاد و بدون محدودیت به عضویت تعاونی مسکن در آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس مجمع جوانان استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: تهیه مسکن یکی از بزرگترین مشکلات جوانان در استان بود و این مهم مانع بزرگی برای تشکیل خانواده محسوب می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محسن انصاری ادامه داد: با تصویب هئیت مدیره تعاونی مسکن جوانان استان مقرر شد ۱۵۰ نفر از جوانان ایران کوچک از اقشار مختلف به صورت آزاد و بدون محدودیت به عضویت تعاونی مسکن در آیند.
,
 
,
وی افزود: خدمات تعاونی مسکن جوانان استان البرز شامل هماهنگی برای دریافت تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی، تهیه مسکن ارزان قیمت، ایجاد بسترهای لازم برای خرید زمین های مناسب و ساخت مسکن با قیمت های بسیار کم در سطح جامعه در شهرستان هایی مانند اشتهارد، نظرآباد، هشتگرد، کرج و فردیس است.
,
 
,
رئیس مجمع جوانان تصریح کرد: کرج، جوانان فعال و پویای بسیاری دارد که برای حل مشکل مسکن آنها باید همه دستگاه های اجرایی پای کار بیایند تا این معضل حل شود ما در مجمع جوانان استارت این کار را زده ایم اما برای استمرار آن نیازمند هم افزایی هستیم.
,
 
,
انصاری گفت: جوانان البرز با درخشش در سمن های مجمع نشان دادند که پتانسیل های بسیار بالایی دارند ولی باید بستر اعتماد به جوانان فراهم شود و کارهای بزرگ به آن سپرده شود.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جوانانی که علاقه مند هستند در تعاونی مسکن عضو شوند می توانند از طریق مجمع جوانان و دفتر تعاونی مسکن واقع در میدان شهید فهمیده اقدام کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه