اخبار داغ

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع):

امام(ره) انقلاب را به پشتوانه مردم آغاز و به فتح و پیروزی رساند/ بسیج باطل السحر فتنه‌های دشمنان است

امام(ره) انقلاب را به پشتوانه مردم آغاز و به فتح و پیروزی رساند/ بسیج باطل السحر فتنه‌های دشمنان است
سردار غیب پرور جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه بسیج باطل السحر فتنه‌های دشمنان است گفت: امروز هم بسیج همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همچنانکه بسیج در دهه‌های گذشته ثابت کرده در همه عرصه‌ها تمام کننده و اثر بخش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار غلامحسین غیب پرور امروز در رزمایش ۸۰۰۰ نفری اقتدار بسیجیان استان زنجان با تبریک هفته بسیج و پیام مقام معظم رهبری در خصوص هفته بسیج، اظهار داشت: در این پیام مقام معظم رهبری از رویش‌های با طراوت بسیج می‌خواهند که قدردان جایگاه خود بوده و با همت بلند در پرتو خردمندی و اعتماد بر خداوند دانا در همه مسائل کشور اثر بخش باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اثربخشی و مشکل گشا بودن بسیج در عرصه‌ها مورد تاکید حضرت آقا است، افزود: مقام معظم رهبری اهل تعارف نبوده و مانند امام عظیم الشان هر کلمه‌ای که بیان می‌کنند از سر حکمت است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف حقیقتا مشکل گشا بوده و هر جا انقلاب دچار اختلال شد، بسیج با ورود خود ورق را به نفع نظام اسلامی برگرداند.

,

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) یادآورشد: فکر تشکیل بسیج قبل از انقلاب در تفکر امام راحل بود و با تشکیل این نهاد مقدس مشاهده کردیم که هر جا بسیج در میدان بوده ما موفقیت کسب کرده‌ایم.  

,

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سربازان آمریکایی در ایران حق توحش از ما می‌گرفتند، ادامه داد: فرهنگ ما و آنچه در کشور داشتیم قبل از انقلاب در اختیار کسانی غیر از خودی‌ها بود و حتی برخی مسئولان داخلی باورشان بود که ایران حقیر، کوچک و تو سرخوری است.

,

وی یادآورشد: امام انقلابش را به پشتوانه مردم آغاز و به فتح و پیروزی رساند اگر چه دشمن انقلاب را برنتابید و توطئه‌های خود را از همان روزهای اول پیروزی علیه نظام اسلامی آغاز کرد.

,

این مسئول با اشاره به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، گفت: شهیدان، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان مردمانی بودند که امام را نصرت کرده و یاری رساندند.

,

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) بیان داشت: در یک سال و نیم اول جنگ نظام اسلامی پیروز نشد و هر جا که بعثی‌ها اراده کردند از سردشت و پیرانشهر تا جبهه میانه ایلام و کرمانشاه و دزفول سوسنگرد تا برسد به آبادان و خرمشهر و دهلران و شوش در همه جا پیشروی کرد.

,

سردار غیب پرور با بیان اینکه در یک و نیم سال اول نیروی بسیجی نداشتیم و ارتش قهرمان و سپاه پاسداران منزوی و به کنار زده شده بودند، گفت: با حضور بسیج در جبهه، راه  برای حضور مردم در دفاع باز شد و عملیات‌های بزرگی همچون طریق القدس، محرم، فتح المبین، بیت‌المقدس، کربلای ۴ و ۵ و ۸ ،فتح و ظفر رقم خورد.

,

وی یادآورشد: بعد از دوران دفاع مقدس در هر عرصه‌ای که کشور مورد تهدید قرار گرفت، بسیج در صحنه حضور یافته و فتنه‌ها را خنثی کرد‌.

,

این مسئول با اشاره به فتنه سال ۷۸ در دوران جریان اصلاح طلب که سعی در ایجاد انحراف و تفکر غربی در جامعه داشت، گفت: باز بسیج در این فتنه میدان داری کرد و گردان‌های امام علی(ع) باطل سحر این فتنه بودند در حالی که دشمنان می‌خواستند سفره انقلاب را جمع کنند.

,

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) فتنه ۸۸ را از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: روسا و نخست وزیران آمریکایی، اسرائیلی و اروپایی همراه با جریان نفاق و سلطنت طلب بودند و جنگ احزاب رقم خورد.

,

سردار غیب پرور یادآورشد: در فتنه ۸۸ با جنگ احزاب مدرن مواجه بودیم که با توفیق الهی و نظر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بازهم بسیج باطل السحر شد.

,

وی گفت: امروز هم بسیج همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همچنان که بسیج در دهه‌های گذشته ثابت کرده است که تمام کننده و اثر بخش است، می‌تواند در مسائل عمومی کشور و ملت اثرگذار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه