اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد؛

سنگرهای دنیا یکی پس از دیگری با تفکر بسیجی فتح می‌شود

سنگرهای دنیا یکی پس از دیگری با تفکر بسیجی فتح می‌شود
سالاری گفت: ان شاالله به لطف و برکت الهی و با آن توجهی و تعصبی که شما بسیجیان نسبت به این نظام و انقلاب دارید در همه صحنه ها به لطف الهی پیروز خواهید بود و سنگرهای دنیا یکی پس از دیگری بدست خواهید گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در همایش امروز اقتدار بسیجیان استان به مناسبت هفته بسیج در مصلی بندرعباس اظهار کرد: خدا را شاکریم که امسال هم توفیق درک صلابت شما بسیجیان در استان هرمزگان را شاهد بودیم محضر همه شما بسیجیان از اقشار و پایگاه های و حوزه های مختلف و خصوصا روحانیت عزیز و خانواده معظم شهدا و ایثار گران و پیشکسوتان جبهه و جنگ و مسئولان بزرگوار خیرمقدم و خداقوت عرض می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: بسیج این شجره طیبه و این نهال با برکت و برثمر که به دست معمار کبیر انقلاب بنیان گذاشته شد و امروز بعد از سال ها از ایجاد این نهال بابرکت شاهد اقتدار بسیج در همه عرصه ها هستیم و این شجره مبارکه و طیبه از آغازین روز پیروزی انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم عزیز ایران در اقسانقاط کشور عزیزمان بوده است.

,

سالاری ادامه داد: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب در کنار مردم و مسئولان برای ساماندهی و نظم بخشی امور انقلاب حضور داشته است و ما اوج این افتخار شجره مبارکه را در دفاع مقدس شاهد هستیم دفاع مقدسی که دانشگاه انسان ساز بود و شهدای عزیز و رزمندگان بزرگوار و همه به فرمان پیر و مرادشان امام راحل لبیک گفتند و صحنه ها و سنگرهای جبهه و جنگ را پر کردند تا در مقابل حمله استکبار بایستند.

,

وی اضافه کرد: استکباری که دیوانه ای به نام صدام معلوم را جلو انداخته بود تا این اتقلاب را از ریشه دربیارد پشت صحنه های این جنگ کشورهابی با اصطلاح قلدر جهان بودند آمریکا و کشورهای اروپایی و حتی کشورهای مرتجع عربی حمایت می کردند یکی با مدرنترین هواپیماهای جنگنده یکی با قویترین موشک های دوربرد یکی با قویترین تانک ها و سلاح های مدرن نظامی و یکی هم با دلارهایشان به میدان آمده بودند.

,

رزمندگان ما با ابتدایی ترین سلاح ها در مقابل ماشین جنگی تا دندان مسلح دشمن مواجه بودند

, رزمندگان ما با ابتدایی ترین سلاح ها در مقابل ماشین جنگی تا دندان مسلح دشمن مواجه بودند, رزمندگان ما با ابتدایی ترین سلاح ها در مقابل ماشین جنگی تا دندان مسلح دشمن مواجه بودند,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه استکبار هیچ کم و کاستی برای اداره جنگ نداشت گفت: تمام دنیا به تعبیری در کنار صدام بودند که ریشه ی این نظام و انقلاب را از بیخ برکنند ولی اراده خدا چیز دیگری بود و  به نصرت مردم عزیز ایران آمد امام راحل با دست خالی اما معتقد به این مسیر بود مورد نصرت و عنایت خداوند قرار گرفت.

,

سالاری با بیان اینکه حضور منسجم مردم و تبعیت از این مرجع عالیقدر باعث شد که پیروزی این مردم عزیز در هشت سال دفاع مقدس رقم بخورد عنوان کرد: دفاعی که ما مظلوم بودیم و مظلومیت رزمندگان که با حداقل تجهیزات نظامی قانع بودند ولی در دسترسشان نبود با ابتدایی ترین سلاح ها در مقابل ماشین جنگی تا دندان مسلح دشمن مواجه بودند و آمده بودند که یک هفته کار این نظام و انقلاب را یکسره کنند.

,

وی اظهار کرد: طبق محاسبات واشرافی قبلی که آمریکایی ها و اجانب از کشور ما داشتند وضعیت ارتش، سازماندهی نیروهای مسلح و سپاه تازه شکل گرفته را می دانستند و با محاسبه خودشان یک هفته زمان هم برای شکست ایران اسلامی زیاد بود ولی آنها یک چیزی به نام اراده پولادین مردم ایران و بسیج مقتدر در محاسبات خودشان نیاورده بودند.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: به فرمان امام راحل حضور مردم در پای سنگرهای دفاع مقدس شکل گرفت زن و مرد پیر و جوان، دانشجو و کاسب، کارمند و کارگر طلبه مهندس و همه در جبهه حضور  داشتند و همین حضور باعث تغییر معادلات جنگ شد و فضای جبهه و جنگ تغییر کرد.

,

ملتی که شهادت برایش اقتدار و عزت است آن ملت هیچ وقت ودر مقابل هیچ دشمنی کوتاه نخواهد آمد

, ملتی که شهادت برایش اقتدار و عزت است آن ملت هیچ وقت ودر مقابل هیچ دشمنی کوتاه نخواهد آمد, ملتی که شهادت برایش اقتدار و عزت است آن ملت هیچ وقت ودر مقابل هیچ دشمنی کوتاه نخواهد آمد,

سالاری با اشاره به اینکه  جایگاه همه رزمندگان کوچک و بزرگ پیر و جوان در جبهه مشخص بود برای اینکه دینشان را نسبت به شهدا ادا بکنند ادامه داد: اراده خداوند این بود که ملت عزیز ایران با دست خالی در مقابل ماشین جنگی دشمن بایستد و ملتی که شهادت برایش اقتدار و عزت است آن ملت هیچ وقت ودر مقابل هیچ دشمنی کوتاه نخواهد آمد و امروز هم در نسل چهارم و پنجم انقلاب که توفیقات این عزیزان را می بینیم.

,

وی تصریح کرد: در هر نقطه ای از ایران اسلامی و هر وضعیتی که این نظام و انقلاب به حضور بسجیان نیاز باشد اولین نهاد و موثرترین بسیجیان عزیز هستند که شاهد رشادت های بسیجیان در حوادث سیل وزلزله و مقابله با فتنه ها بودیم و تا این تفکر در وجود شما بسیجیان وجود دارد هیچ ابرقدرت و قدرت پوشالی در دنیا نخواهد توانست بر شما فائق بیایید.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تاکید کرد: ان شاالله به لطف و برکت الهی و با آن توجهی و تعصبی که شما بسیجیان نسبت به این نظام و انقلاب دارید در همه صحنه ها به لطف الهی پیروز خواهید بود و سنگرهای دنیا یکی پس از دیگری بدست خواهید گرفت.

,

همه بلاد مسلمین به شما بسیجیان افتخار می کنند

, همه بلاد مسلمین به شما بسیجیان افتخار می کنند, همه بلاد مسلمین به شما بسیجیان افتخار می کنند,

سالاری بیان کرد: در هیچ جای دنیای چنین تشکلی مثل بسیج وجود ندارد و امروز بسیج ما الهام بخش مردم یمن، لبنان، افغانستان و عراق هستنید و همه بلاد مسلمین به شما افتخار می کنند و کار شما بسیجیان را الگوی خودشان قرار دادند.

,

وی خاطرنشان کرد: بسیج همانطور که معادلات جنگ را تغییر داد می تواند در عرصه اقتصاد هم موفق بشود و جنگ امروز ما متفادت از دیروز است امروز خیالمان از مسائل دفاعی و نظامی راحت است هیچ قدرت و ابرقدرتی توان رویایی و مقابله با این نظام و انقلاب را ندارد و نخواهد داشت و به لطف الهی فرزندان مقتدر و سپاهیان عزیز ارتش قهرمان و نیروهای مسلح یک قرارگاه در مقابل دشمن هستند و گلوی آمریکا در منطقه فشردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه