اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

مسئولیت بسیج پاسداری از هویت ایرانی و اسلامی است/ ضرورت نهادینه‌شدن تفکر بسیجی در جامعه

مسئولیت بسیج پاسداری از هویت ایرانی و اسلامی است/ ضرورت نهادینه‌شدن تفکر بسیجی در جامعه
سردار کشکولی با اشاره به‌ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه، گفت: مسئولیت بسیج پاسداری از هویت ایرانی و اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان لرستان که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با رزمایش سیزده‌هزارنفری در کشور، رزمایش اقتدار بسیجیان استان در قالب ۱۹ گردان متشکل از چهار گردان امنیتی امام علی (ع)، سه گردان دفاعی امام حسین (ع)، پنج گردان بیت‌المقدس، یک گردان فاتحین، یک گردان مدافع حرم و پنج گردان خواهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: بخشی از اقتدار بسیج در بیست‌وسه قشر وظیفه پیش برندگی دارند، بسیج یک فرهنگ و تفکر است و این تفکروفرهنگ در مقابله با دشمن به‌تناسب و اقتضا ظاهر می‌شود تا موازنه قوا با حضورش شکل بگیرد.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: فرهنگ بسیج امروز تکیه‌گاه مطمئنی برای مبارزه با تحریف و تحریم است، دشمن در جنگ امروز با تحریم می‌خواهد کشور را بترسانند.

,

وی تصریح کرد: مهم‌ترین شاخصه تفکر و فرهنگ بسیجی ولایتمداری و باور به ولایت است و دومین شاخصه نیز، عمل صالح و پرهیزکاری است.

,

سردار کشکولی گفت: بسیجی باید صالح و پرهیزکار باشد و اساس تشکیل حلقه‌های تربیت صالحین در همین راستا است.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه بسیجی باید آگاه و زمان و موقعیت‌شناس باشد، بیان کرد: ایثار و مقامت سومین و بصیرت و آگاهی چهارمین شاخصه تفکر بسیج است.

,

 وی افزود: پنجمین شاخص این است که بسیجی باید پیش‌رونده و پیش برنده باشد، یعنی هم خودش هم دیگران را جلو ببرد، درهرقشری که است هم رشد کند و هم بقیه را به دنبال خود فرابخواند.

,

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: ششمین شاخص این است که بسیجی باید مردم‌دار باشد چون نظام جمهوری اسلامی مردمی است.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان هفتمین شاخصه بسیج را صعه صدر برشمرد و بیان داشت: بسیجی باید دارای صعه صدر و باحوصله باشد، نباید عبوث و خشن باشد.

,

وی اظهار کرد: بسیجی باید انتقادپذیر باشد، چون پاسدار هویت ایرانی -اسلامی است، یعنی به عبارتی بسیج بایستی هویت دینی و فرهنگی را اشاعه دهد.

,

سردار کشکولی بیان کرد: بسیجی باید امیدوار و امیدآفرین باشد، چون امیدواری و امیدآفرینی توطئه دشمن را خنثی می‌کند، تمام تلاش دشمن ناامیدی و یاس است، بسیج باید آینده را خوب ببیند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آخرین شاخص بسیج، تکلیف گرایی و نتیجه محوری است، بسیجی باخدا معامله می‌کند و باید حب و بغضش برای خدا باشد، لذا از خدا می‌خواهیم شاخصه‌های تفکر بسیج را در شخصیت همه آحاد نهادینه کند، باید در جامعه پردازی این شاخصه‌ها به جامعه تسری پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه