اخبار داغ

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء :

تفکر بسیج خار چشم ابرجنایتکاران عالم است

تفکر بسیج خار چشم ابرجنایتکاران عالم است
معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: تفکر بسیج با عبور از مرزهای جغرافیایی. گسترش در پهنه جهان اسلام خار چشم ابرجنایتکاران عالم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار محمدجعفر اسدی صبح امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان استان تهران و تجدیدبیعت و میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) اظهار کرد: اگر کسی ولی‌اش الله نباشد، بدون شک طاغوت ولی او است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: اولین شرط بسیجی بودن بصیرت است و قرآن به ما می‌گوید اگر می‌خواهید ببینید باید نور داشته باشید، چرا که بصیرت بدون نور معنا ندارد.
,
معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیان کرد: خداوند متعال می‌فرماید کسانی که من ولی آن‌ها هستم "یخرجونهم من الظلمات من النور" هستند، از این‌رو نخستین شرط بسیج داشتن بصیرت است.
,
سردار اسدی در بیان ویژگی‌های امام خمینی (ره) به عنوان ابربسیجی قرن، خاطرنشان کرد: امام راحل آنچه را در طول عمر خود کسب کرده بود، همه را در اختیار مردم نهاد.
,
وی با اشاره به مهمترین خصلت‌های بسیجیان، تاکید کرد: بسیجی باید بااخلاص، خستگی‌ناپذیر، باسخاوت، ساده زیست و در برابر خانواده‌های معظم شهدا بسیار خاضع و با ادب بوده و خط قرمز او ولایت فقیه باشد.
,
معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء افزود: امروزه تفکر بسیجی نه تنها در جغرافیای ایران که در پهنه جهان اسلامی گسترش یافته و این شجره طیبه قهرمانانی را در سراسر دنیا پرورانده و خار چشم ابرجنایتکاران عالم است.
,
سردار اسدی نخستین ماموریت بسیجیان را غلبه بر نفس اماره و خروج از ظلمات دانست و گفت: با آمدن در نور درمی‌یابیم که رنگ و لعاب دنیا ارزشی نداشته و آنچه ارزشمند است، اینکه وقت رفتن قلبی آرام و دلی امیدوار داشته و همه چیزمان در فضل و کرم خداوند باشد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه