اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خبر داد

آزادی ۲۰۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد در استان مرکزی/سپاه روح الله در استمرار نهضت کمک مومنانه و همدلی با مردم پیشگام است

آزادی ۲۰۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد در استان مرکزی/سپاه روح الله در استمرار نهضت کمک مومنانه و همدلی با مردم پیشگام است
موسوی گفت: خوشبختانه سپاه روح الله استان مرکزی هم در راه اندازی نهضت کمک مومنانه و هم در استمرار و گسترش آن به سایر بخش ها پیشگام است و اقدامات چشمگیری در این راستا انجام شده که قابل تقدیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در آیین آزادی ۱۸ نفر از محکومین مالی با جرائم غیرعمد و توزیع بسته های معیشتی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در طول انقلاب اسلامی همواره با تعهد در میدان خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی نقش آفرین بوده و بسیج مدرسه با عظمتی است که بزرگانی همچون شهید سلیمانی و شهدای انقلاب اسلا،ی در آن نقش آفرینی کردند.

وی افزود: تفکر بسیج برگرفته از تفکر عاشورا و نهضت حسینی(ع) است و در انقلاب اسلامی خالق فرهنگ بسیج حضرت امام خمینی(ره) است و امروز فرمانده این فرهنگ و تفکر ارزشمند مقام معظم رهبری است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: امام خمینی(ره) احیاگر ارزش های اسلامی و فرهنگ عاشورا هستند و اقتدار و عظمت امروز نظام اسلامی در بخش های مختلف برگرفته از تفکر حضرت امام(ره) و فرهنگ بسیجی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه سپاه روح الله استان مرکزی هم در راه اندازی نهضت کمک مومنانه و هم در استمرار و گسترش آن به سایر بخش ها پیشگام است و اقدامات چشمگیری در این راستا انجام شده که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در استان مرکزی به همت بسیج و مشارکت خیرین در آزادی زندانیان غیرعمد مالی اقدامات خوبی انجام شده، گفت: یکی از جلوه های روحیه بسیجی به نمایش گذاشته شده چراکه خدمت صادقانه به مردم از مصادیق فرهنگ و تفکر بسیجی است و آزادی زندانیان مالی که جرم و خطایی مرتکب نشدند یکی ازمصادیق خدمت است.

وی تاکید کرد: بسیج در طول انقلاب اسلامی نشان داده همواره در کنار مردم است و نسبت به حوادث و سرنوشت مردم بی تفاوت نیست و در میدان های مختلف پشتیبان و همراه مردم بوده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه ستاد دیه استان مرکزی با فرهنگ بسیجی و هم افزایی و تلاش همه جانبه تمامی توان خود را برای آزادی زندانیان مالی غیرعمد با کارگیری کرده،گفت: در سالجاری ۲۰۰ نفر از زندانیان با جرائم مالی غیرعمد آزاد شدند.
وی خاطر نشان کرد: نیازمند طنین انداز شدن فرهنگ و تفکر بسیجی هستیم و فرهنگ کمک مومنانه و همدلی که به همت بسیج در جامعه راه اندازی شد آثار و برکات زیادی داشته که باید استمرار پیدا کند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه