اخبار داغ

تیم نرم افزار موبایلی راه یافته به رقابت کشوری رویداد استارتاپی:

موج رفاقت و رقابت بسیجیان، عامل شور و انگیزه در بین تیم ها می شود/ امید به فتح سکوی برتر را دارم

موج رفاقت و رقابت بسیجیان، عامل شور و انگیزه در بین تیم ها می شود/ امید به فتح سکوی برتر را دارم
رقابت داغ افسران جوان جنگ نرم در کشور آغاز شده است و تیم نرم افزار موبایلی از استان سمنان را هیافته به رقابت کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال امید به کسب رتبه برتر را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سالن رویدادهای شهید فخری زاده مجموعه بسیج دانشجویی با حضور ۱۰۸ تیم در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

افسران جوان جنگ نرم استان سمنان در این رقابت داغ و حساس در قالب دو تیم 7 نفره با  ۵۰۰ نفر از ۳۰ استان دیگر رقابت می کنند.

,

امید حدیدی یکی از شرکت کنندگان این رویداد در رشته نرم افزارهای موبایلی از شهرستان میامی است که تجربه رویداد را در سال های گذشته نیز دارد.
این جوان خلاق که امید فراوانی برای کسب رتبه برتر در این رویداد استارتاپی را دارد، اظهار کرد: سطح رویداد امسال در مقایسه با سال های گذشته بسیار خوب بوده و تیم ها از نظر تعداد و تخصص توانمند تر شده اند.

,
,

, ,

وی این رویداد را فرصتی مغتنم برای شناسایی استعدادها دانست که باید با حمایت های مسئولین استعدادها، توانایی های آنان شکوفا شود.

,

 حدیدی این رویداد ها را فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن بسیجیان دانست و افزود: در کنار این رقابت، رفاقت نیز بین تیم ها موج می زند و امیدوارهستیم از ظرفیت و توانمندی بسیجیان و سایر دوستان در استان های دیگر بتوانیم بهره گیری کنیم.

,

به گفته این تولید کننده محتوا، رویداد ها باید حرفه ای برگزار و خروج قابل قبولی ارائه شود به همین جهت افرادی که در این رویداد ها شرکت می کنند باید دوره های بیشتری را در زمینه نرم افزاری و تخصصی  بگذارنند تا با قدرت بیشتری در دوره شرکت کرده و بتوانند در آینده با بهره گیری از این رویدادها کسب درآمد را برای خود ایجاد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه