اخبار داغ

مدیر نظارت و هماهنگی‌های مساجد و محلات سازمان بسیج:

بسیج هرمزگان پیشرو در طرح محله اسلامی/ دستاوردهای بزرگی با محوریت قرارگاه تحول محله در جامعه شکل گرفته است

بسیج هرمزگان پیشرو در طرح محله اسلامی/ دستاوردهای بزرگی با محوریت قرارگاه تحول محله در جامعه شکل گرفته است
محمدی با بیان اینکه بسیج هرمزگان پیشرو در طرح محله اسلامی کشور است، گفت: دستاوردهای بزرگی با محوریت قرارگاه های طرح تحول محله در جامعه اسلامی شکل گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود محمدی مدیر نظارت و هماهنگی های مساجد و محلات سازمان بسیج در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های طرح تحول محلات بسیج هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: استان هرمزگان با وجود بسیجیان سلحشور، سرآغاز تحول در محلات اسلامی کشور بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

محمدی با بیان اینکه  بسیج از جنس مردم برای مردم است، افزود: با راه اندازی قرارگاه های طرح تحول محلات در استان هرمزگان، شاهد اثرات بسیار زیاری در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، اقتصادی، اشتغال و همچنین کادرسازی برای نظام و انقلاب اسلامی بوده ایم.

,

وی در ادامه به نقش تحول آفرینی بسیج در جامعه اسلامی اشاره و ابراز کرد: بسیج مردمی، نقطه بسیار حائز اهمیت برای نظام اسلامی می باشد، هر جایی که ما بسیجیان در کنار مردم قرار گرفته‌ایم و مردم نیز در کنار بسیجیان سلحشور که  از جنس مردم هستند قرار گرفته اند، به گفته امام خامنه ای عزیز، ما آنجا منشاء اثر و خیر و برکت بوده ایم.

,

مدیر نظارت و هماهنگی های مساجد و محلات سازمان بسیج تصریح کرد: امروز در نمایشگاه دستاوردهای تحول محلات استان هرمزگان به چشم می بینیم که چه  دستاوردهای بزرگی با محوریت قرارگاه تحول محله در جامعه اسلامی شکل گرفته است.

,

محمدی گفت:شما بسیجیان با این اقدام موثر  در سطح استان هرمزگان به مردم زندگی می بخشید، در کوچه به کوچه محله و در خانه به خانه و در همه جای زندگی مردم با نقش آفرینی در قرارگاه تحول محله شما بسیجیان حاضر هستید.

,

وی همچنین از حضور نیروهای مردمی بسیج در بزنگاه های مهم کشور سخن گفت و  تاکید کرد: هر جا که مردم صدا زدند و بسیجیان ما احساس نیاز کردند، آنجا حاضر شدند، در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا این بسیجیان عزیز بودند که در همه عرصه ها حاضر شدند و به حمدالله توفیقات بسیار زیادی حاصل شد .

,

مدیر نظارت و هماهنگی های مساجد و محلات سازمان بسیج با اشاره به ظرفیت های منحصر به فرد نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های طرح تحول محله بسیج هرمزگان، عنوان کرد: در جای جای این نمایشگاه، آن امید و آن حرکت موثر بسیج را نظاره گر هستیم، با این کاری که اینجا می بینیم لزوم تقویت و تسریع آن در سطح کشور بیشتر احساس می شود .

,

محمدی ابراز کرد: به فرمان حضرت آقا، بسیجیان باید کار خودشان را سر دست بگیرند و به مردم بگویند که که چه کارهای ارزشمندی را انجام می دهند، مردم این نیاز را احساس می‌کردند که بسیجیان چه کارهایی را انجام میدهند و امروز مردم با بازدید میدانی از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات در استان هرمزگان از نزدیک می توانند مشاهده کنند که بسیجیان عزیز در این استان چه  اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند.

,

وی با اشاره به اینکه هر جا مردم را شریک خودمان دانسته ایم، بسیجیان آمدند پای کار و کارها پیش رفته است و آنجایی که مردم را از خودمان دور کرده ایم کارها متوقف شده است، خاطرنشان کرد: اقدام موثر بسیجیان در سطح استان هرمزگان با بهره گیری از قرارگاه‌های طرح تحول محله بسیار تاثیر گذار بوده است.

,

مدیر نظارت و هماهنگی های مساجد و محلات سازمان بسیج ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، تصریح کرد: جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر شود که بنیانگذار یک حرکت عظیمی در سراسر کشور شدند و بحث محلات اسلامی از همین شهرستان بندرعباس آغاز شد، نقش آفرینی ایشان و همکارانشان باعث گردید که با راهبری بسیجیان عزیز و حمایت مردم این اقدام زیبا در سراسر استان هرمزگان اجرایی شود.

,

محمدی گفت: به عنوان نماینده سازمان بسیج، کارهای خوب بسیجیان استان هرمزگان را به عینه گزارش خواهم داد و امیدواریم الگویی شود برای سایر استان ها و نقاط کشورمان که این کار ارزشمند و بزرگ را در عرصه های مختلف اجرایی کنند.

,

وی همچنین از آغاز طرح “محله اسلامی” در سطح کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: هفته اخیر طرح محله اسلامی را با رمز یا زهرا(س) آغاز کرده ایم که استان هرمزگان در این طرح پیشرو می باشد و بسیار جلوتر از استان های دیگر در اجرای این طرح در حال حرکت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه