اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد؛

پرداخت ۸۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان خراسان شمالی/ ایجاد ۲ هزار طرح برای خانواده‌های آسیب پذیر

پرداخت ۸۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان خراسان شمالی/ ایجاد ۲ هزار طرح برای خانواده‌های آسیب پذیر
مجید الهی راد با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۳۵ خانوار با رسیدن به درآمد پایدار از تحت حمایت کمیته امداد استان خارج شدند، گفت: لازم به ذکر است که بیش از ۸۳ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان در این مدت پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: در هفت ماهه نخست سال جاری در استان خراسان شمالی، ۸۳۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی از سوی این نهاد حمایتی در عرصه اقتصادی خودکفا شدند و از چرخه فقر خارج شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه این افراد توانسته‌اند علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود، زمینه فعالیت اقتصادی شماری از متقاضیان کار را نیز فراهم کنند، ادامه داد: این افراد از محل ایجاد طرح‌های اشتغال یا ایجاد شغل از طریق بنگاه‌های کاریابی به استقلال مالی رسیده و از پوشش این نهاد خارج‌شده‌اند.
الهی راد گفت: کارآفرینان این نهاد پس از بررسی و نظارت مداوم و طولانی‌مدت طرح‌های اشتغال و رسیدن به درآمد پایدار متناسب با قانون کار، از پوشش این نهاد خارج می‌شوند تا به‌این‌ترتیب فضا برای خدمت‌رسانی به تعداد بیشتری از نیازمندان فراهم شود.
وی با بیان اینکه بعد از ایجاد کسب ‌وکار بین سه تا پنج سال بر فرآیند اشتغال آن‌ها نظارت انجام می‌شود، اظهار کرد: این مدت‌زمان بر اساس هر طرح متفاوت است و ممکن است نظارت بر برخی از طرح‌های اشتغالی در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر صورت بگیرد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت بیش از ۸۳ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان طی امسال خبر داد و افزود: تسهیلات اشتغال کمیته امداد در قالب طرح‌های کارانگیزی، خودکفایی، توان‌افزایی و کارفرمایی به مددجویان تحت حمایت پرداخت می‌شود.

,
,
,
,

وی با بیان اینکه با پرداخت این تسهیلات بیش از دو هزار و ۳۲ طرح برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر استان ایجادشده است، تصریح کرد: ۷۷ میلیارد تومان این اعتبار از محل منابع امدادی و پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از منابع بانکی بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه