اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دولت در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم از بسیج نهایت استفاده را ببرد/ همه تشکل‌‌‌های سیاسی بسیج را از آن خود می‌دانند

دولت در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم از بسیج نهایت استفاده را ببرد/ همه تشکل‌‌‌های سیاسی بسیج را از آن خود می‌دانند
آل هاشم با بیان اینکه بسیج پاره تن مردم است، بیان کرد: تفکر بسیج تفکر حاج قاسم سلیمانی ها و شهید فهمیده ها و شهید باکری هاست و مردم ما در شرایط سخت به خوبی حضور بسیج را در کنار خود لمس کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در همایش نمایش اقتدار بسیجیان کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه بسیج متعلق به همه مردم است، گفت: بسیجیان تحت ولایت رهبر معظم انقلاب برای خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: فعالیت‌‌‌های هدفمند برای سازندگی و محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور از وظایف مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب برای بسیجیان است.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: فعالیت‌‌‌های فرهنگی بسیج در مقابله با شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی نظام سلطه و مقابله با جنگ نرم با تشکیل حلقه‌‌‌های صالحین در سالهای اخیر به اوج خود رسیده است.

,

وی با بیان اینکه بسیج پاره تن مردم است، بیان کرد: تفکر بسیج تفکر حاج قاسم سلیمانی‌ها و شهید فهمیده‌ها و شهید باکری هاست و مردم ما در شرایط سخت به خوبی حضور بسیج را در کنار خود لمس کرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه در دوران کرونا، دلاور مردان بسیجی در این شهر شبانه روز و خود جوش در حال گند زدایی و ضد عفونی اماکن عمومی‌در سطح شهر و روستاها بودند، گفت: بسیجیان در طرح شهید سلیمانی فداکاری زیادی انجام دادند.

,

وی اذعان داشت: بسیجیان با لبیک به ندای رهبرشان در راستای کمک مومنانه و توزیع بسته‌‌‌های معیشتی نیز سنگ تمام گذاشتند.

,

آل هاشم با اشاره به اینکه تفاوت تفکر غربی با تفکر بسیجی همین است، گفت:در غرب با داشتن ادعای فرهنگ و تمدن هنگام شیوع کرونا به فروشگاه‌ها هجوم آورده و غارت کردند اما در کشور ما بسیجیان ما بسته‌ها را تهیه و در درب منزل تحویل دادند.

,

وی با بیان اینکه به دولت خدمتگذار پیشنهاد می‌شود برای رفع مشکلات عمومی‌در بحث معیشت و اقتصاد، از حضور بسیجیان عزیز برای مبارزه با گرانفروشی و فساد نهایت استفاده را ببرد، تصریح کرد: این شجره طیبه به یک قدرت عظیم و متخصص تبدیل شده است.

,

امام جمعه تبریز افزود: ما بسیجیان گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و تا آخرین قطره خون از آرمان‌‌‌های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

,

وی ادامه داد: بسیج هر جا احساس کند که برای مردم و انقلاب مشکلی پیش آمده با روحیه عاشقانه و خالصانه وارد میدان می‌شود و انقلاب عزیز ما برای باقی ماندن در اهداف خود نیاز به هدایت حمایت و مراقبت داشت و برای همین حضرت امام(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر نمودند و بسیج یادگار رهبر کبیر انقلاب است.

,

وی اظهار داشت: بعد از هشت سال جنگ همه ما ایمان آوردیم که امام(ره)، بسیج را نه فقط برای دوران دفاع مقدس بلکه برای همه عرصه‌ها بوجود آورده اند و امروزه نیز همه به بسیج ایمان دارند و همه تشکل‌‌‌های سیاسی بسیج را از آن خود می‌دانند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیج برای همه آزادی خواهان دنیا امید می‌باشد، گفت: بسیج نماد آگاهی یک ملت است و دیگر کشور‌ها از بسیج تاسی گرفته اند.

,

وی در پایان گفت: بسیج وابسته به هیچ گروهی نیست و خاد‌م همه مردم است و به آن افتخار می‌کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه