اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در البرز:

بسیجی افسر جنگ نرم و اقدامات پیش‌دستانه علیه دشمن است/ در مواجهه با معاندین باید هدفمند، دقیق و نقطه‌زن عمل کرد

بسیجی افسر جنگ نرم و اقدامات پیش‌دستانه علیه دشمن است/ در مواجهه با معاندین باید هدفمند، دقیق و نقطه‌زن عمل کرد
آیت الله حسینی همدانی گفت: کمترین اثر ورود بسیج به عرصه خدمت رسانی خالصانه به محرومین، ایجاد اعتماد است و اگر خدای ناکرده بسیج در مسیر غلط حرکت کند موجب اعتماد سوزی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج ظهر امروز در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان البرز که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: بسیج نهادی تحت فرماندهی رهبری است که هدف آن نگهبانی از انقلاب، دستاوردهای آن، جهاد در راه خدا، تقویت کامل بنیه دفاعی و کمک به مردم خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت لله حسینی همدانی با اشاره به اینکه در قدم های نخست گام دوم انقلاب هستیم، افزود: باید مشکلات پیش رو و راه های برون رفت از آن را بررسی کنیم تا با شناخت آسیب های احتمالی با قدرت و صلابت به سمت اهداف بلند اسلام و انقلاب قدم برداریم.
,
 
,
وی اظهار داشت: در دورانی که بخش های مختلف نظام در حال تحول آفرینی هستند بسیج نباید از این غافله عقب بماند، رهبر معظم انقلاب طی دو سال اخیر ضمن امیدبخشی به آینده درباره تحول به دستگاه ها تاکیداتی داشتند، مجموعه ای که منویات رهبری را می تواند به مقصد برساند، بسیج است.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب و مسئولین به موضوع اعتماد سازی تصریح کرد: کمترین اثر ورود بسیج به عرصه خدمت رسانی خالصانه به محرومین، ایجاد اعتماد است، اگر خدای ناکرده بسیج در مسیر غلط حرکت کند موجب اعتماد سوزی خواهد شد.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی جهاد تبیین را مسئله مهم جامعه امروز دانست و گفت: تنها تشکلی که می تواند با بکارگیری استعدادها در سطوح مختلف، جامعه را از تاثیرات منحرف برهاند تا از انقلاب و اسلام دفاع کند، بسیج است البته باید بسیجی مسلح به علم و دانش شود.
,
 
,
امام جمعه کرج گفت: بسیجی یعنی شخصیتی که در عرصه های مورد نیاز حاضر است، نمی توان در مسائل اجتماعی و انقلابی موردی را پیدا کرد که در آن بسیجی نقش نداشته باشد، این همان جهادی خواهد بود که افراد در راه خدا جان و مالشان را به میدان می آورند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه بسیجی باید در بعد معنویت و اعتقاد به خدا نفر اول باشد، افزود: بسیجی در راه اهداف انقلاب از دل و جان مایه می گذارد و شب و روز نمی شناسد، این روحیه اگر وارد تولید علم، صنعت و دیگر عرصه ها شود اثرات ماندگاری را به دنبال دارد.
,
 
,
وی اظهار داشت: امروز گرفتار جنگ نرم، تبلیغاتی و رسانه ای دشمن شده ایم و رهبر معظم انقلاب در قالب دغدغه از کم کاری در این عرصه همواره تاکیداتی دارند، تولیدات در این زمینه کم و نیروهای داخلی علی رغم حضور در فضای مجازی کم اثر هستند. باید در قالب تفکر بسیجی گوش به فرمان فرمانده بود.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه باید به سلاح رسانه و تبلیغات مجهز شده و هدفمند، دقیق و نقطه زن عمل کرد و نباید در عرصه جنگ منفعل باشیم، تصریح کرد: باید در جنگ نرم آرایش دشمن را بر هم بزنیم نه اینکه سیلی خورده و در صدد جبران آن برآئیم، باید اطلاعات عملیات ما درست عمل کند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: بسیجی افسر جنگ نرم است و باید بتواند اقدامات پیش دستانه انجام دهد، منفعل بودن ثمره ای ندارد در نتیجه با توجه به تحت زعامت بودن رهبری، فعال بودن مطلوب است، امروز موشک به معنای خاص کاربردی ندارد چرا که دشمن با جنگ نرم باور و اعتقاد را به هم می ریزد.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه نیروی تابع ولی فقیه فریب نمی خورد و در هر فرصتی دنبال خدمت کردن است، افزود: بسیجی در مقابل دشمن غیرت دینی دارد، دشمن را وادار به تعظیم در برابر مکتب خود می کند و در راستای منافع کشورش با کسی عقد اخوت نبسته است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه