اخبار داغ

نماینده تربت حیدریه:

شوراهای اسلامی اقتصاد و اشتغال را راهبرد اصلی برنامه های خود قرار دهند

شوراهای اسلامی اقتصاد و اشتغال را راهبرد اصلی برنامه های خود قرار دهند
زنگنه با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهرستان باید یک برنامه چهارساله برای توسعه منطقه طراحی کند، گفت: این برنامه باید با راهبرد اقتصاد و اشتغال باشد تا در یک مسیر و بصورت شبکه ای اقتصاد منطقه متحول شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن زنگنه، نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای شهرستان اظهار کرد: در شرایطی که در تامین اب، برق و گاز و زیر ساخت ها در روستاها رتبه نخست دنیا را داریم اما در مهاجرت و خالی شدن روستاها هم رتبه اول را داریم و این بدان معناست که به اقتصاد و اشتغال روستاها توجهی نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: شوراها موتور محرک توسعه در شهرها و روستاها هستند، لذا باید برنامه ای برای توسعه منطقه تدوین کنند، ضمن آنکه لازم نیست ۱۰ مسئله احیا شود و بهتر آن است تا روی اشتغال و اقتصاد نیز تمرکز شود.

,

زنگنه بیان داشت: اقتصاد در جمعیت سود دهی دارد، لذا برنامه ریزی شبکه ای برای توسعه هم اثر گذار است و هم باعث ماندگاری جمعیت در شهر های کوچک و روستاها می شود.

,

شورای شهرستان مشکلات را کارشناسی شده احصا کند

,

معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه گفت: باید مشکلات شهرستان طبق کار کارشناسی شده و بر اساس وضعیت اعتبارات و توانمندی ها بعنوان مطالبه مردم اولویت بندی و در دستور کار قرار گیرد.

,

حسین شرافتی راد افزود: شوراها صرفا به گزارش جلسه و درخواست و مصوبه اکتفا نکنند و مشکلات و مطالبات مردم را کارشناسی شده بررسی و در سفر وزرا و استاندار یک نفر به نمایندگی از شهرستان مشکلات اصلی را بیان کند.

,

انتهای پیام/

,

​​

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه