اخبار داغ

مدیر مرکز بهداشت و درمان خلیل‌آباد خبر داد؛

۵مورد بستری مثبت و ۱۰۵ قرنطینه خانگی کرونایی در خلیل‌آباد/ ۸۶ درصد جمعیت هدف خلیل آباد واکسینه شدند

۵مورد بستری مثبت و ۱۰۵ قرنطینه خانگی کرونایی در خلیل‌آباد/ ۸۶ درصد جمعیت هدف خلیل آباد واکسینه شدند
مدیر مرکز بهداشت و درمان خلیل آباد با بیان اینکه در حال حاضر ۵ نفر بستری مثبت و ۱۰۵ مورد قرنطینه خانگی در شهرستان داریم، گفت: ۸۶ درصد جمعیت هدف شهرستان خلیل آباد دز اول و بالغ بر ۶۹ درصد دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد شب گذشته در نشست ستاد کرونای شهرستان خلیل آباد که در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار داشت: شاید این نگاه باشد که ۷۰ درصد و ۸۰ درصد رسیده ایم ایمنی لازم ایجاد شده، آنچه که ستاد کرونا بر مبنای تصمیمات متخصصان این حوزه می گیرد برای ما لازم الاجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه میزان واکسیناسیون در کل شهرستان، میزان قابل قبولی است و اقدامات ارزشمندی در این خصوص انجام شده و مدیران دستگاه های مختلف همکاری و همراهی لازم را داشتند، خاطرنشان کرد: طرح خانه به خانه باید در دو شهر کندر و خلیل آباد با جدیت بیشتری دنبال شود.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه بازگشایی مدارس به معنای عادی انگاری باقی بخش های جامعه تلقی می شود و چون طیف بزرگی را شامل می شود باید مدیریت جدی تری در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند، تصریح کرد: نگران وقع پیک ششم هستیم چون میزان فوتی ها از دو رقمی در سطح کشور به سه رقمی رسید.

,

وی با اشاره به اینکه هنوز ۱۰ درصد دانش آموزان هدف در شهرستان خلیل آباد واکسینه نشده اند و باید در این خصوص بررسی لازم صورت گیرد و این آمار به ۱۰۰ درصد برسد، اذعان کرد: آموزش و پرورش باید با برگزاری نشست هایی، اقناع سازی لازم برای والدین دانش آموزان شهرستان را انجام دهد.

,

قاسم پور با بیان اینکه برگزاری مراسمات باید با دقت بیشتری نظارت شود و تا دوباره به وضعیت قرمز بر نگردیم، عنوان کرد: نظارت درست و صحیح به معنای سخت گیری نیست ولی نباید بازگشایی ها باعث عادی انگاری و ساده انگاری در سطح شهرستان شود.

,

وی با تاکید بر اینکه عده ای هنوز برای تزریق واکسیناسیون مقاومت می کنند، تشریح کرد: اگر به آمار قابل قبولی از واکسیناسیون برسیم قطعا برخی از اختیارات به شهرستان داده خواهد شد.

,

 

,

علیرضا مکارم، مدیر مرکز بهداشت و درمان خلیل آباد در این نشست با بیان اینکه در حال حاضر ۵ نفر بستری مثبت و ۱۰۵ مورد قرنطینه خانگی در شهرستان داریم، گفت: ۸۶ درصد جمعیت هدف شهرستان خلیل آباد دز اول و بالغ بر ۶۹ درصد دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

,

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان باید مد نظر قرار گیرد، تاکید کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و جلوگیری از وقوع پیک ششم کرونا بازدیدها و نظارت ها از مدارس، بازار و اماکن اداری با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه