اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

بسیج یک سازمان گسترده مردمی حاصل نگاه آینده‌نگرانه امام راحل(ره) است

بسیج یک سازمان گسترده مردمی حاصل نگاه آینده‌نگرانه امام راحل(ره) است
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: بسیج یک سازمان گسترده مردمی حاصل نگاه آینده‌نگرانه امام راحل(ره) است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان استان ایلام اظهار داشت: هدف از تشکیل بسیج مردمی در اوایل انقلاب، نظامی و دفاعی و برای مقابله با آشوب‌ها و اقدامات گروهک‌ها بود و با شروع جنگ تحمیلی بسیجیان وارد عرصه رزم در برابر رژیم بعث شدند ولی بعد از پایان جنگ به ماهیت اهداف بسیج اقدامات فرهنگی، علمی و عمرانی در کنار بُعد نظامی و دفاعی افزوده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام, بیدار,
 
,
وی افزود: وجود تشکیلات بسیج مردمی در کشور و حضور اقشار مختلف بسیج در صحنه‌ها باعث شده است دشمنان چشم طمع به این آب و خاک و جرات جسارت به حریم کشور ما را نداشته باشند و آرمان‌های مقدس بسیج به تمام کشورها و جنبش‌های آزادیخواه جهان رخنه کند.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار یادآور شد: بسیجیان در زمان جنگ تحمیلی با تاسی و الگوگیری از نهضت عاشورا در جبهه های جنگ حضور یافتند و دفاع مقدس با حضور بسیجیان خردسال تا افراد مسن و پیر جلوه های خاص پیدا کرد و تعدادی از این افراد به فیض شهادت نائل آمدند.
,
 
,
وی اضافه کرد: اکنون نیز بسیج همچنان در همه عرصه های مورد نیاز حضوری پررنگ دارد و در زمان بلایایی چون سیل، زلزله و همه گیری ویروس کرونا یا در عرصه هایی چون دفاعی، علمی و ورزشی حضور اقشار مختلف بسیج قابل توجه است و نکته مهم اینکه هم اکنون نسل جدیدی از بسیج متشکل از جوانان و نوجوانان پا به عرصه گذاشته اند.
,
 
,
وی با بیان اینکه وجود ارزشمند بسیجیان و دفاع آنها از آرمان های انقلاب و کشور دشمن را مایوس و مستاصل کرده است، تاکید کرد: دشمن دریافته است که توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد و هیمنه پوشالی آمریکا و حامیانش در عرصه بین المللی توسط بسیجیان ایران مقتدر در هم شکسته شده است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: بسیجیان ثابت کرده اند از جان و مال خود برای حمایت از آرمان های انقلاب و تامین امنیت این سرزمین دریغ نمی کنند و همین تفکر والای بسیج باعث ایجاد رعب و وحشت در بین دشمنان و مانع اقدامات آنها در برابر ایران شده است.
,
 
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه