اخبار داغ

رئیس بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی:

۲۵۰۰ شغل با همت جهادگران بسیجی حفظ شد/ ساخت خودروی ۴۰۵ پلاس تا پایان سال آینده

۲۵۰۰ شغل با همت جهادگران بسیجی حفظ شد/ ساخت خودروی ۴۰۵ پلاس تا پایان سال آینده
خانه‌آباد گفت: طی یک سال گذشته 700 شرکت توسط جهادگران بسیج مهندسین صنعت، ارزیابی و پشتیبانی شدند و 2500 شغل حفظ و از تعطیلی این واحد های تولیدی جلوگیری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان خانه آباد، رئیس بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی در گفت و گو با صبح توس، اظهار کرد: بسیج مهندسین صنعت و معدن سال گذشته در قسمت های مختلفی فعالیت های خود را انجام داد که قسمتی از آن اقدامات مربوط به حمایت از واحدها صنعتی و شرکت های تولیدی استان بوده است که تا این لحظه 700 شرکت ارزیابی و پشتیبانی شده اند و 2500 شغل حفظ و از تعطیلی این واحد های تولیدی جلوگیری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: افسران جنگ اقتصادی، مهندسان ما هستند و با اقدامات خود در این عرصه علیه اقدامات دشمن می جنگند در همین راستا بسیج مهندسین صنعت و معدن یک ساماندهی خوبی از جهادگران این عرصه در استان داشته که علاوه بر حفظ 2500 شغل، 640 فرصت شغلی ایجاد کردیم و زیرساخت های لازم برای تعامل بین بخشی ایجاد کردیم تا از رکود و تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان جلوگیری شود.

,

خانه آباد ادامه داد: مشکلات بیش از 90 درصد واحدهای صنعتی استان توسط جهادگران بسیج مهندسین صنعت ارزیابی شده و کمک های لازم به آن ها انجام شده است و با توجه به وضعیت اقتصادی استان اگر این اتفاقات در سال گذشته توسط جهادگران بسیج مهندسین صنعت و معدن اتفاق نمی افتاد، قطعا وضعیت اقتصادی استان از امروز بدتر بود.

,

رئیس بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی تصریح کرد: چندین سال است که مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر موضوعات اقتصادی کشور دارند و با توجه به شعار سال امسال بسیج مهندسین ورود جدی در شناسایی و رفع موانع تولید داشته است و به تنها به این موضوع اکتفا نکردیم و در بخش حمایت از فناوری های نو نیز ورود داشته ایم واقدامات ارزنده ای در این خصوص انجام شده است.

,

وی تاکید کرد: یکی از اقدامات دیگر ما در جهت تحقق جهش تولید، اجرا و حمایت از طرح های نوآور است که یکی از این طرح ها خودروی 405 پلاس است که به امید خدا طراحی و ساخت این خودرو تا پایان سال آینده به اتمام می رسد علاوه بر آن پروژه درگاه ملی آموزش را نیز شروع کرده ایم.

,

خانه آباد خاطر نشان شد: طی دو سال اخیر شاهد روند آموزش در کشور بوده ایم و یکی از دغدغه خانواده ها و مسئولان امر در بحث آموزش مجازی، در معرض قرار گرفتن کودکان با محتواهای نا مربوط و حتی غیر اخلاقی بوده است از این رو ما در بسیج مهندسین صنعت به دنبال ایجاد درگاه ملی آموزش هستیم که در این درگاه فارغ از بستر اینترنت محتواهای آموزشی و پرورشی در یک بستر کاملا امن در اختیار کودکان و نوجوانان قرار بگیرد.

,

رئیس بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی عنوان کرد: اجرای این طرح فواید دیگری همچون بالا رفتن سرعت دسترسی دانش آموزان به محتوای آموزشی و کاهش هزینه های اینترنت برای خانواده ها و کادر آموزشی را به همراه دارد همچنین با اجرای این بستر امکان تقلب نیز جلوگیری می شود.

,

وی افزود: در حال حاضر با روی کار آمدن دولت جدید شاهد گشایش های اقتصادی در بخش ها مختلف هستیم اما نکته قابل توجه این است که تغییر را ما باید از خود شروع کنیم و نباید انتظار داشته باشیم تا دولت همه کارها را انجام دهد زیرا در حال حاضر دولت سیزدهم با یک میدان اقتصادی مینگذاری شده مواجه است که رفع این موانع قطعا زمانبر است.

,

خانه آباد گفت: اول از همه این نظام بروکراتیکی که در ادارات و سازمان های متولی اقتصاد و تولید وجود دارد باید اصلاح شود و جلوی وام های صوری، باندبازی ها و آشنابازی در این ادارات گرفته شود از طرف دیگر نظام مالیاتی کشور باید اصلاح شود و درآمد افراد و حقوق هایی که افراد دریافت می کنند باید شفاف باشد زیرا با شفاف سازی درآمدها جلوی بسیاری از تخلفات و زیرمیزی ها گرفته می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه