اخبار داغ

گزارش؛

ضرورت اعمال نظارتی جدی بر تامین و توزیع کالاهای اساسی

ضرورت اعمال نظارتی جدی بر تامین و توزیع کالاهای اساسی
به دنبال سو استفاده سودجویان از نوسانات بازار باید نظارتی جدی در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، تامین و توزیع کالاهای اساسی همواره یکی از دغدغه هایی است که اگر مورد توجه ویژه قرار نگیرد علاوه بر احتکار این اقلام توسط سودجویان بر قیمت سایر کالاها نیز سایه می اندازد.

متاسفانه در کشور ما به دلایلی از جمله مبنا قرار گرفتن دلار در معاملات و تغییرات مربوطه، شاهد نوسانات مداوم قیمت‌ها هستیم بر همین مبنا ضروری است که دست اندرکاران امر نظارتی جدی اعمال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,

, ,

اعمال نظارت جدی بر نحوه توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی

رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در راستای نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اساسی جلساتی با وزیر محترم جهاد کشاورزی، روسای دستگاه های نظارتی و مسئولان بانک مرکزی برگزار شده که امیدواریم اثر بخش باشد.

وی افزود: مردم از عملکرد مسئولان در موضوع افسار گسیختگی قیمت ها گلایه مند هستند زیرا هر روز قیمت ها اجناس می یابد و تورم سبب رنجش مردم شده است پس باید نظارتی جدی اعمال شود.

نوروزی تصریح کرد: مصرف کننده با توجه به واردات ارز ۴۲۰۰ تومانی،  نباید دچار سردرگمی شود و هر روز جهش قیمتی ایجاد شود برهمین مبنا سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی باید یک کنترل عملیاتی را در دستور کار داشته باشند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مصوبات مربوط به جلسات برگزار شده در راستای نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اساسی قرار شد بر نحوه توزیع ارز، نظارت به صورت جدی اعمال شود.

, اعمال نظارت جدی بر نحوه توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی, اعمال نظارت جدی بر نحوه توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی,
,
, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,

, ,

باید شمار جوجه ریزی افزایش یابد

پرویز اوسطی  در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی و تامین نهاده های دامی تا آخر سال ادامه دارد.

وی افزود: فرآیند پشتیبانی و حمل و توزیع نهاده های دامی در سطح کشور نظم خوبی گرفته و به درستی پیش می رود، تولید نیز به خوبی اتفاق می افتد.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کمیسیون کشاورزی از طریق مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه های مرتبط، موضوع را دنبال می کنیم.

اوسطی گفت: همچنین طبق اعلام وزیر جهاد کشاورزی توزیع گوشت مرغ منجمد وارداتی با قیمت ۲۰ هزار تومان آغاز شده و شیوه توزیع هم از روند سنتی خود در حال خروج است و تنوع در روش های توزیع از جمله به شکل اینترنتی وجود دارد

وی افزود: در آخرین جلسه برگزار شده پیشنهاد کردم با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و انجام واکسیناسیون و عادی شدن شرایط در کشور، احتمالا عید امسال از پارسال متفاوت باشد و میزان مصرف مردم افزایش یابد برهمین مبنا تذکر دادیم که فرآیند جوجه ریزی افزایش یابد که برای ماه های پایانی سال مشکلی در تولید ایجاد نشود.

 

انتهای پیام/

, باید شمار جوجه ریزی افزایش یابد, باید شمار جوجه ریزی افزایش یابد,
,
, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه