اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد:

تاکنون خاطرات ۳۶۰ والدین شهدای استان یزد ثبت و ضبط شده است

تاکنون خاطرات ۳۶۰ والدین شهدای استان یزد ثبت و ضبط شده است
حجت الاسلام زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون خاطرات ۳۶۰ والدین شهدای استان یزد ثبت و ضبط شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت الاسلام عباس زارع دقایقی قبل در نشست صمیمی امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان یزد با بیان اینکه ایثارگران استان یزد در دوران دفاع مقدس ابتکارات و خدمات بسیاری داشته‌اند، گفت: استان یزد هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۶۹۲ شهید داریم که پرونده آن ثبت شده است، اظهار داشت: با بررسی‌هایی که صورت گرفته، تعداد شهدای استان یزد ۴ هزار نفر هستند.

,

وی تعداد والدین شهدا در استان یزد را ۶ هزار و ۸۹۲ نفر اعلام کرد و اذعان داشت: متأسفانه تاکنون ۲هزار و ۱۰۰ نفر از این افراد بابرکت دارفانی را وداع گفته‌اند.

,

زارع با اشاره به اینکه به دنبال ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا هستیم، اظهار داشت: سال گذشته در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم، ایشان نسبت به ثبت و ضبط خاطرات پدر و مادر شهدا تاکید بسیار داشتند.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۳۶۰ مورد ضبط خاطرات صوتی و تصویری پدر و مادران شهدای استان یزد را داشته ایم و همچنان این برنامه ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه