اخبار داغ

سرگروه تیم البرز در رویداد ملی تولید محتوای بسیج:

رویداد تولید محتوای بسیج، سکوی پرتابِ جوانان برای عرض اندام در صنعت پویانمایی است/ حمایت از تولیدات بومی؛ کلید شناسایی استعدادهای پنهان

رویداد تولید محتوای بسیج، سکوی پرتابِ جوانان برای عرض اندام در صنعت پویانمایی است/ حمایت از تولیدات بومی؛ کلید شناسایی استعدادهای پنهان
امیرحسین پرچمی گفت: اگر تیم‌های منتخب یا سایر تیم‌هایی که توان لازم را برای ورود به حوزه تولید محتوای دیجیتال دارند حمایت شوند، علاوه بر شبکه سازی پتانسیل‌های بالقوه به بالفعل تبدیل می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین پرچمی سرگروه تیم البرز در رویداد ملی تولیدمحتوای بسیج طی گفتگویی با خبرنگار تیتریک، گفت: تیم ۵ نفره ما در بخش پویانمایی این رقابت ها حضور پیدا کرده است و خوشبختانه بر اساس موضوع مشخص شده پیشرفت خوبی در تولید داشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
پرچمی افزود: سطح تولیدات استان ها بسیار بالا بوده و ظرفیت جوانانی که در این رویداد شرکت کرده اند نوید بخش اتفاقاتی ثمربخش در پایان رویداد خواهد بود، رقابت های این چنینی بستر مناسبی برای شناسایی استعدادهای پنهان بوده و ارتقاء آنها را زمینه ساخت تولیدات بومی به دنبال دارد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه رویداد تولید محتوای بسیج سکوی پرتاب جوانان برای عرض اندام در صنعت پویا نمایی است، اظهار داشت: اگر تیم های منتخب یا سایر تیم هایی که توان لازم را برای ورود به حوزه تولید دارند حمایت شوند، علاوه بر شبکه سازی پتانسیل های بالقوه به بالفعل تبدیل می شوند.
,
 
,
شایان ذکر است شرکت کنندگان این رویداد در بخش انیمیشن با موضوع " در مسیر پیشرفت توقف ممنوع است"، در بخش بازی، با موضوع "شهر آرمانی و محله آسمانی" و در بخش نرم افزار با موضوع "بسیج مجازی در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی و کارآفرینی" به رقابت می پردازند.
,
 
,
مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ظهر سه شنبه ۲ آذر در سالن رویدادهای شهید فخری زاده مجموعه بسیج دانشجویی و با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شده و تا ۵ آذر ادامه خواهد داشت و منتخبین رویداد مورد حمایت واقع می شوند.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه