اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

قدرت سایبری بسیج باید همگام با تکنولوژی بروز شود/ تفکر بسیجی هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می‌شود

قدرت سایبری بسیج باید همگام با تکنولوژی بروز شود/ تفکر بسیجی هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می‌شود
سامان قاسمی گفت: امروز کشور به بسیج سایبری، علمی و فضای مجازی نیاز دارد و بسیج باید همگام با تکنولوژی گام بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: تفکر بسیجی هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می کند و در مقابل هجمه های دشمن بی اثر است.

سامان قاسمی ادامه داد: پس از ۴۰  سال از انقلاب هرگاه از تفکر، ایده، عمل و رفتار جهادی و بسیجی فاصله گرفتیم، دشمن سعی در نفوذ و ایجاد تفرقه بین مردم کرد.
وی افزود: امروز کشور به بسیج سایبری، علمی و فضای مجازی نیاز دارد و بسیج باید همگام با تکنولوژی گام بردارد.

این کارشناس تصریح کرد: بسیج یک تفکر مطالبه‌گر، عاقل و شجاع در عرصه مسئولیت اجتماعی است و به موقع و شجاعانه از آرمان‌های انقلاب دفاع می کند.

قاسمی گفت: بسیجیان هنگامی که نسبت به یک مسئله بصیرت پیدا کنند برای احقاق حق جامعه محکم می ایستند زیرا با خدای خود معامله کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به راهبردی که بسیج در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی اتخاذ کرده و براساس آن سعی در حل معضلات و محرومیت‌زدایی دارد؛ بر همین اساس باید نگاه ویژه‌ای به جوانان نخبه بسیجی صورت بگیرد چرا که با بهره‌گیری از این ظرفیت، پیشرفت و آبادانی کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت.

قاسمی با تاکید بر اینکه هیچ راهی جز مدیریت جهادی برای رفع مشکلات در شرایط فعلی وجود ندارد، افزود: بسیج همیشه پای کار بوده و هست اما آنچه نسبت به بسیج ضرورت دارد، لزوم حمایت مسئولان از آنها است.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: هفته ‌بسیج فرصتی برای احیای تفکر، نهادینه کردن فرهنگ، زنده نگه داشتن ارزش ها و تبیین فرهنگ و ارزش های بسیجی در جامعه است.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه