اخبار داغ

وزیر کشور:

دولت برنامه ای جز رعایت عدالت در حوزه آب ندارد/ اولویت دوم بعد از واکسیناسیون عمومی، تنظیم بازار

دولت برنامه ای جز رعایت عدالت در حوزه آب ندارد/ اولویت دوم بعد از واکسیناسیون عمومی، تنظیم بازار
وزیر کشور گفت: واقعیت این است که دولت برنامه دیگری جز رعایت عدالت در توزیع آب ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری؛ اظهار کرد: تیپ قمر بنی هاشم (ع) یکی از تیپ های خط مقدمی خط شکنی بود که همیشه سخت ترین ماموریت ها را داشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,

وی افزود: ۲ هزار و ۴٠٠ شهید چهارمحال و بختیاری امروز ناظر اعمال ما هستند و فضای استان را بیش از پیش معطر کرده اند. 

,

وزیر کشور ادامه داد: شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری که تعداد آن ها کم نیست، ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، هستند.

,

وحیدی با اشاره به اینکه فردا سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج است، عنوان کرد: این یکی از مهم ترین ابتکارات ایشان بود تا نهادی مردمی برپایه مردم سالاری تشکیل شود، بسیج امتداد حرکت خونین شهدا و خط فکری اسلام ناب محمدی است. 

,

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های فراوانی است که اصلی ترین آن دین باوری و ولایت مداری مردم آن است، مردمی که با تمام ظرفیت های وجودی خود در میدان هستند محال است نتوانند مشکلاتی مثل بیکاری و اقتصادی را حل کنند. 

,

وزیر کشور با اشاره به اینکه باید راه و الگوی حضور همه جانبه مردم در حوزه اقتصادی را بیابیم، گفت: همانگونه که مردم در فرهنگ، دفاع، سیاست و... وارد شدند و مشکلات خود را از سر راه برداشتند، در حوزه اقتصادی نیز باید وارد شوند تا با حضور همه جانبه در این حوزه معضلات رفع شود. 

,

وحیدی اضافه کرد: در بندرعباس صنعتگران هفشجانی بر روی زیردریایی ها و کشتی ها در حال کار هستند، این ظرفیتی است که خود مردم خلق کرده اند و می توان مشکلات را با این اندیشه ها و خلاقیت ها حل کرد. 

,

وی یادآور شد: اینکه همه کارها از سوی دولت انجام شود شدنی نیست، باید حضور آحاد مردم در فعالیت های اقتصادی را نیز ترویج کنیم، این مسئله هم در صحبت های امام راحل و هم در سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران آمده است. 

,

وزیر کشور بیان کرد: واقعیت این است که دولت برنامه دیگری جز رعایت عدالت در توزیع آب ندارد، دولت چندماهی است روی کار آمده مهم ترین اولویت آن در ابتدا کرونا و واکسیناسیون گسترده بود و نکته جالب اینکه هیچ خبری از آن هایی که کشور را با مطالبی همچون واکسن نیست و واکسن بخرید تضعیف می کردند و اعتقاد داشتند که باید با آمریکا ارتباط برقرار کنیم نیست. 

,

وحیدی تاکید کرد: اولویت دوم پیش روی دولت بحث تنظیم بازار است که البته در برخی اقلام همچون سیمان و فولاد موفقیت هایی ایجاد شده است، اما نباید انتظار داشت در عرض چند ماه که از عمر دولت گذشته همه مسائل حل و فصل شود، برخی مشکلات طی مدت زمان طولانی به وجود آمده که برای رفع آن زمان زیادی لازم است. 

,

وی با اشاره به اینکه اگر مذاکرات به سرانجام نرسد هم ملت ایران با سربلندی به راه خود ادامه خواهد داد، افزود: آب یک مشکل عمومی است و همه استان ها به نوعی با آن درگیر هستند. 

,

وزیر کشور ادامه داد: چهارمحال و بختیاری یکی از استان هایی است که به عنوان استان پرآب شناخته می شد اما همین استان نیز در حوزه آب با مشکلات عدیده ای مواجه شده است. 

,

وحیدی عنوان کرد: برخی می خواهند با تبلیغات مردم دو استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان را مقابل هم قرار دهند که کاملا غلط است، دیگران نباید در بحث آب دخالت کنند این امری مردمی و طبیعی است و بیگانگان فکر نکنند می توانند از این موضوع نمدی برای خود ببرند. 

,

وی خاطرنشان کرد: برای حل مسئله آب تدبیر و فکر شده است که با صبر مردم همه مشکلات حل می شود، آب شرب مهم ترین مسئله است که ابتدا باید به آن پرداخت و سپس به سراغ مباحث دیگر رفت. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه