اخبار داغ

اعمال قانون ۴۲ واحد خبازی متخلف در مرکز کهگیلویه و بویراحمد

اعمال قانون ۴۲ واحد خبازی متخلف در مرکز کهگیلویه و بویراحمد
معاون بازرسی سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد از اعمال قانون ۴۲ واحد خبازی متخلف در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در روزهای گذشته گلایه های شهروندان یاسوجی از مسئولان و عدم وضعیت مناسب خبازی های این شهر باعث شد تا این رسانه در گزارش های مختلف به این موضوع رسیدگی و با همگرایی با مردم و مطالبه گری از مسئولان پیگیر وضعیت نا مطلوب کار نانوایی ها در یاسوج شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

کاهش پخت نان و تعطیلی زود هنگام و غیر قانونی نانوایی ها بیشترین گلایه شهروندان یاسوجی از فعالیت خبازان بود  و مردم ادعا می کنند نانوایی ها در این شهر عصر ها پخت کمی دارند و خیلی زود کرکره نانوایی را پائین می کشند موضوعی که این رسانه در گزارش های مختلف به آن پرداخت.

,

دقایقی پیش معاون بازرسی سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری این موضوع مهم در شهر یاسوج خبر داد و گفت: در زمان کاری صبح در راستای نظارت بر بازار با حضور بازرسان سازمان صمت استان از نانوایی‌های شهر یاسوج و حومه با هفت تیم بازرسی از ۱۱۵ واحد خبازی بازرسی بعمل آمد.

,

روح اله باقری فرد ابراز داشت: طی این بازرسی ها برای ۴۲ واحد خبازی متخلف که رعایت ساعت کاری را ننموده و تعطیلی غیر مجاز داشتند پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت سیر مراحل قانونی ارسال گردیدند.

,

باقری فرد افزود: ارزش ریالی پرونده های تخلف تشکیل شده ۶۸۵۰۰۰۰۰۰ ریال است.

,

معاون بازرسی سازمان صمت استان تاکید کرد: این بازرسی ها در دو تایم صبح و عصر به صورت مستمر ادامه داشته و با هر واحد خبازی که بخواهد حقوق مصرف کننده را رعایت نکرده و مرتکب تخلف شود به شدت برخورد خواهد گردید .

,

باقری فرد در پایان تصریح کرد: همشهریان محترم می توانند کلیه تخلفات واحدهای خبازی را به سامانه ۱۲۴ بازرسی صنعت و معدن و تجارت اعلام تا رسیدگی گردد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه