اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

بسیج میدان‌دار میدان‌های سخت است

بسیج میدان‌دار میدان‌های سخت است
حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید براینکه بسیج میدان دار میدان‌های سخت است گفت: تاکید مقام معظم رهبری توجه به رویش‌های بسیج است و حرکت بسیج هیچگاه ایستایی نبوده و می‌تواند با زمان و مکان خود تطبیق دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه‌های اسوه استان زنجان، اظهار داشت: حضور بسیجیان در صحنه، شور و هیجان، قدرت و معنویت عزت و سربلندی نظام را به رخ دنیا و معاندین کشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه بسیج باید از نظر درون سازمانی عمق بیشتری داشته و خروجی پایگاه‌های بسیج پایگاه‌های اسوه باشد، افزود: چنین برنامه‌هایی باید در مرکز شهر برگزار شود تا مردم نیز با مشاهده چنین توفیقاتی از سوی بسیج دلگرم شوند.
,
 
,
این مسئول برضرورت تقویت پایگاه‌های بسیج در همه ابعاد تاکید کرد و گفت: اسوه به معنای معرفی الگو و معرفی برترین‌ها به جامعه است که خداوند متعال در آیه ۲۱ سوره احزاب پیامبر گرامی اسلام را به عنوان اسوه معرفی می‌کند.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآورشد: خداوند متعال به واسطه الگو بودن پیامبر گرامی اسلام اعمال مردم را می‌سنجد چرا که اگر در جامعه الگو ارائه نشود، همگان سردرگم می‌شوند.
,
 
,
حجت‌الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام در حوزه‌های تربیتی، خانوادگی، مسائل اجتماعی و سیاسی الگوی جامعه است که باید از آن بهره‌برداری کرد.
,
 
,
وی شهید حججی، شهید قاسم سلیمانی و شهدای نظام اسلامی را الگوی جامعه امروز عنوان کرد و گفت: شهدا الگوی جامعه هستند تا ما مسیر را گم نکرده و نقشه و الگویی برای سبک زندگی خود داشته باشیم.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: بسیج باید در حرکت اجتماع تاثیرگذاشته و مسیر نادرست را اصلاح کند که تاکنون برنامه‌های بیشماری در این زمینه اجرایی شده است.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برضرورت خلق الگوهای جدید و ارائه آن به جامعه تاکید کرد و گفت: جامعه نباید از  فضای فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیرید چرا که دوری از این فرهنگ ما را بازنده می‌کند.
,
 
,
حجت‌الاسلام بیگدلی ادامه داد: بسیج باید با استفاده از بستر موجود که در جامعه نقش آفرین است با تولید فکر و اندیشه، در حوزه‌های اخلاق، سیاستگزاری و دانشگاه نقش آفرین، میدان دار و جهادی حرکت کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری توجه به رویش‌های بسیج است، افزود: حرکت بسیج هیچگاه ایستایی نبوده و  می‌تواند با زمان و مکان خود تطبیق داده و شهدای الگویی همچون شهید حججی و علی لندی را به جامعه معرفی کند.
,
 
,
این مسئول با اشاره به اینکه بسیج میدان دار میدان‌های سخت است، افزود: امروز مبارزه در میدان نرم است و دشمن از صنایع دستی و عروسک‌های وارداتی برای هجمه علیه نظام اسلامی استفاده می‌کند.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: عشق، ایثار، از خودگذشتگی، بقای دین و  مکتب تشیع خروجی بسیج است و این قشر ایثارگر در صحنه‌های مختلف می‌درخشد.
,
 
,
حجت‌الاسلام بیگدلی برضرورت ورود جدی بسیج به مسئله خانواده، فرزندآوری و استحکام خانواده تاکید کرد و گفت: باید حرکت‌های وسیعی در این زمینه انجام شود اگرچه کارهای خوبی نیز انجام شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز دشمن خانواده‌ها را به حاشیه می‌کشد تا به اهداف خود برسند، افزود: فعالیت‌های شبانه روزی برای تحکیم بنیان خانواده ضروری است.
,
 
,
این مسئول با اشاره به کسب موفقیت‌های بسیار از سوی نیروی مقاومت در جبهه‌های مختلف، افزود: امیدواریم مردم یمن نیز به زودی از مشکلات به وجود آمده خلاص شوند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه