اخبار داغ

معاون رئیس جمهور:

دنبال ایجاد مشاغلی متناسب با مدارک تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر هستیم/ گلزار شهدا باید به زیارتگاه تبدیل شود

دنبال ایجاد مشاغلی متناسب با مدارک تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر هستیم/ گلزار شهدا باید به زیارتگاه تبدیل شود
قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور با بیان اینکه گلزار شهدا باید به زیارتگاه تبدیل شود، گفت: دنبال ایجاد مشاغلی متناسب با مدارک تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دقایقی قبل در شورای ترویج و توسعه فرهنگ و ایثار و شهادت یزد مرکز توسعه معارف اهل بیت است، گفت: یزدی ها در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و هم بعد از آن بسیار خوش درخشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به لزوم بازبینی در ماموریت ها نسبت به شهید و شهادت در سطح کشور، اظهار داشت: نباید هر سازمان به هر شکلی در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت کند و شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیز به همین منظور ایجاد شده تا فعالیت ها منسجم و اثربخش انجام گیرد.

,

وی با بیان اینکه مسئولان استان ها با خانواده های شهدا دیدار و گفتگو داشته باشند، افزود: بدون شک اگر در هر هفته توسط مسئولان استان ها این دیدارها انجام گیرد، بسیار اثربخش و اثرگذار خواهد بود.

,

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه تعدادی از فرزندان شهدا که باید مشغول به کار شوند، مدارک مورد نیاز را ندارند و باید مشاغلی متناسب با مدارک تحصیلی این عزیزان طراحی و برنامه ریزی داشته باشیم، عنوان کرد: طبق قانون فرزندان شاهد و ایثارگر در سطح کشور باید در ادارات مشغول به کار شوند که متاسفانه این مسئله در کشور انجام نشده است.

,

معاون رئیس جمهور اعلام کرد: مسئله استخدام و تبدیل وضعیت های فرزندان شاهد و ایثارگر قوانینی تصویب شده که باید حق مطلب ادا شود.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه گلزار شهدا باید به زیارتگاه تبدیل شود، افزود: این کار در برخی از استان های کشور ایجاد شده که فضای بسیار زیبا و دلنشین را بوجود آورده و برای اینکه در استان دارالعباده این کار به خوبی انجام گیرد می توان از ظرفیت خیرین و مردم متدین یزد استفاده کرد.

,

وی افزود: هر استان را تشویق کرده ایم که یک چهره شاخص را مشخص و برای آن فیلم یا سریال ساخته شود و به نمایش گذاشتن فیلم از هر شهید بسیار ارزشمند است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه