اخبار داغ

سرگروه تیم البرز در رویداد ملی تولید محتوای بسیج:

عیار ولایتمداری، تولید محتوای ملی مقابل تهاجم دشمن در فضای مجازی است

عیار ولایتمداری، تولید محتوای ملی مقابل تهاجم دشمن در فضای مجازی است
عاطفه فردوسی گفت: رویداد تولید محتوای بسیج بستر مناسبی برای نمایش داشته‌ها و ظرفیت استان‌ها در حوزه فضای مجازی است و سطح رقابت حکایت از تخصص بالای شرکت کنندگان داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگروه تیم البرز در رویداد ملی تولیدمحتوای بسیج طی گفتگویی با خبرنگار تیتریک، گفت: بخش استانی رویداد اولین تجربه ما در زمینه تولید استاپ موشن بود اما به واسطه استعدادی که در این بخش داشتیم به مرحله ملی آن راه پیدا کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
عاطفه فردوسی افزود: رویداد تولید محتوای بسیج بستر مناسبی برای نمایش داشته ها و ظرفیت استان ها در حوزه فضای مجازی است، سطح رقابت حکایت از تخصص بالای شرکت کنندگان داشت، البته گروه ما هم ظرفیت خود را در برابر دیگر استان ها محک زد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تاکید ما روی محتوای کار است، اظهار داشت: بدون شک تولیدات بومی نوعی ولایتمداری بوده و زمینه را برای انجام اقدامات آفندی در برابر تهاجمات دشمن در فضای مجازی فراهم خواهد کرد، در عین حال ظرفیت های بسیج را هم به نمایش می گذارد.
,
 
,
شایان ذکر است شرکت کنندگان این رویداد در بخش انیمیشن با موضوع " در مسیر پیشرفت توقف ممنوع است"، در بخش بازی، با موضوع "شهر آرمانی و محله آسمانی" و در بخش نرم افزار با موضوع "بسیج مجازی در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی و کارآفرینی" به رقابت پرداختند.
,
 
,
مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ظهر سه شنبه ۲ آذر در سالن رویدادهای شهید فخری زاده مجموعه بسیج دانشجویی و با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شده و منتخبین رویداد مورد حمایت واقع می شوند.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه