اخبار داغ

استاندار مرکزی:

مبارزه با فساد و رفع ناکارآمدی در همه بخش ها اولویت مهم دولت سیزدهم است

مبارزه با فساد و رفع ناکارآمدی در همه بخش ها اولویت مهم دولت سیزدهم است
مخلص الائمه گفت: مبارزه با فساد و رفع ناکارآمدی در همه بخش های کشور اولویت مهم دولت سیزدهم است و این مسئله یکی از مطالبات مقام معطم رهبری می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی عصر امروز در دیدار با فرماندهان بسیج ادارات استان مرکزی گفت: بسیج دورکن ولایتمداری و شهادت طلبی و روح اخلاص دارد و هرآنچه که موفقیت و پیروزی توسط بسیج در طول این سال ها کسب شده با این دو مولفه و روحیه اخلاص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
مخلص الائمه اظهار کرد: مجموعه ای از نیروهای انقلابی، جهادی و پرنشاط در قالب بسیج برای رفع خلاء ها در انقلاب اسلامی تحت عنوان بسیج شکل گرفته که منشا خیرات و برکات فراوانی بوده اند.
,
 
,
وی ادامه داد: سازمان هایی مثل نهضت سواد آموزی در کنار آموزش و پرورش و مراکز مکمل دیگر در سایر ادارات و سازمان ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تشکیل شد که در راس آنها بسیج با ابتکار حضرت امام(ره) برای اداره یک کشور بزرگ با پیشینه تاریخی عظیم راه اندازی شد.
,
 
,
استاندار مرکزی بیان کرد: بسیج ساختار پرنشاط و جهادی خود را در طول ۴۲ سال گذشته به خوبی حفظ کرده و هر روز بیش از هر زمانی مسیر بالندگی خود را ادامه داده است.
,
 
,
وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که نظام اداری کشور و مردم را آزار می دهد ناکارآمدی است که روی دیگر سکه می باشد و ناکارآمدی موجب افزایش نارضایتی شده که بسیج باید در این راستا نقش آفرینی موثر داشته باشد و در راستای رفع ناکارآمدی کمک به مجموعه دولت کند.
,
 
,
مخلص الائمه تصریح کرد: بسیج در حال طی کردن مسیر پیشرفت نظام اسلامی در عرصه های مختلف است و امروز بسیج ادارات باید در مقابله با ناکارآمدی که ضد پیشرفت و امنیت ملی است به خوبی نقش آفرینی کند و هیئت های اندیشه ورز بسیج باید در این خصوص برنامه های عملیاتی ارائه دهند.
,
 
,
وی ادامه داد: با کمک بسیج باید دولت اسلامی مد نظر امامین انقلاب اسلامی را تشکیل دهیم و همه توان را در این خصوص باید پای کار بیاوریم.
,
 
,
استاندار مرکزی بیان کرد: نظام اداری کشور نیازمند یک تحول بنیادین است و این مسئله مهم توسط دولت در حال پیگیری می باشد.
,
 
,
وی یادآور شد: استانداری مرکزی از ظرفیتهای بسیج به خوبی استفاده خواهد کرد و امروز برآورد استانداری مرکزی از بسیج کاملا درخشان است و بسیج باید در کنار همه رسالت های خدمت رسانی و دفاع از ارزش های اسلامی برای مبارزه با ناکارآمدی به دولت کمک کند.
,
 
,
استاندار مرکزی گفت: مبارزه با فساد و رفع ناکارآمدی در همه بخش های کشور اولویت مهم دولت سیزدهم است و این مسئله یکی از مطالبات مقام معطم رهبری می باشد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: مردم باید علاوه بر تامین عدالت و امنیت در همه بخش های کشور احساس و ادراک نسبت با آنها را متوجه شوند و لذا سطح ادراک باید در جامعه اصلاح شود و همه در این رسالت مهم نقش اساسی دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه